Search The Query
Search

אדניות עץ – כל מה שרציתם לדעת עליהן

אדניות עץ

אנו משקיעים כל כך הרבה זמן ומאמץ בכל מה שקשור לתכנון הבית והגינה שלנו.

אמנם אנחנו עובדים כל כך קשה, נמצאים המון שעות מחוץ לבית, אבל כשאנחנו כבר בבית, אנחנו רוצים להרגיש שאנחנו במקום עם אווירה, מקום שמעניק לנו ולבני הבית תחושה טובה, משפחתית ונינוחה. אחת הדרכים לייצר אווירה שכזו היא בעזרת מיקום חכם של אדניות עץ.

אדניות עץ ניתן לבנות בעצמנו משרוולים של עצים מכל מיני סוגי: עצי אורן, עץ אלון, עץ איפאה, עץ טיק, עץ דובדבן, מרהיט עץ ישנים שאנחנו כבר לא משתמשים בהם או לרכוש אדניות עץ מוכנות וכך לחסוך אולי בעלויות. אדניות עץ מוכנות ניתן לרכוש בחנויות מסוג עשה זאת בעצמך“, בחנויות כמו הום סנטר, בחנויות של ריהוט גן או אפילו ברשת האינטרנט.

אדניות עץ איפה אפשר למקם אותנו

  1. בשביל של הכניסה או בסמוך לדלת הכניסה לבית אדניות עץ בכניסה לבית יעניקו המון אור לאזור הכניסה. ניתן לשתול בהן פרחים צבעוניים ולשלב אותם עם דלת דקורטיבית ואביזרי עיצוב נוספים כמו שלט לדלת, שטיח לכניסה, מוביילים ועוד
  2. בסמוך לבריכת השחיהבאזור זה, כדאי למקם אדניות עץ גבוהות ולשתול בהן פרחים צבעוניים לפי העונה בשנה.
  3. מסביב לפרגולה באזור של הפרגולה, איפה שאנחנו יושבים בשעות הפנאי שלנו, מארחים ויוצאים החוצה לשחק עם הילדים, ניתן למקם אדניות עץ מסיביות וגדולות, זה יתן המון עומק לאזור הישיבה, יעשיר אותו וישתלב גם נפלא עם פרגולת עץ דקורטיבית.

איך לשמור על אדניות העץ לאורך שנים?

כידוע לכל, חומר העץ הוא החומר המומלץ ביותר לשימוש באזורים החיצוניים של הבית בין אם זה בפרגולה, בחצר או בגינה. יחד עם זאת, עם הזמן, השמש, הגשם ושאר מפגעי מזג האוויר יכולים לגרום לעץ לשחיקה ולכן חשוב לתחזק את האדניות אחת לכמה חודשים. מומלץ לשייף את האדניות עם נייר שיוף עדיף ולצבוע בשכבה של לקה. בנוסף, ניתן למרוח על העץ חומר מיוחד נגד מזיקים.

אדניות עץ

ABOUT AUTHOR

קטגוריות