Search The Query
Search

ארבעה כללים לבחירת שולחן חדש

שולחן

הבית שלנו מאוכלס בלא מעט שולחנות. כך למשל ישנו השולחן במטבח, שלחן הקפה שיש בסלון, שולחנות בחדרי הילדים, וגם השולחן שיש בחדר השינה שלנו, שלא לדבר לעתים על השולחן שיש לטובת פינת העבודה בבית. השאלה היא כמובן, איך בכלל בוחרים שולחן שיתאים לבית שלנו? מה צריכים להיות הדגשים לבחירת השולחן המושלם? איך נאזן בין האיכות של השולחן לבין הרצון שלנו לקבל הצעת מחיר נוחה יחסית? האם יש דברים שעליהם אסור להתפשר בבחירת השולחן? כל אלו שאלות טובות, ומדריך זה נכתב כדי לעזור לכם לשים לב לכל הדגשים המרכזיים והחשובים ביותר:

כך תבחרו בשולחן המושלם

  1. משקל השולחן – כשבוחרים שולחן , צריך לשים לב קודם כל למשקל שאות והשולחן יכול לשאת. אין עוגמת נפש גדולה יותר, מזו שנגרמת כאשר השולחן לפתע נשבר וקורס לתוך עצמו עקב המשקל הגבוה. המקרים הללו בהחלט מתרחשים עדיין בישראל, בעיקר כי אנשים פונים לכל מיני גורמים מפוקפקים שמציעים להם שולחנות זולים. לכן, כשאתם בוחרים בשולחן חדש, הקפידו קודם כל על סוגיית המשקל. בררו כמה משקל השולחן יכול לשאת – כשמי שאמורים לעמוד במבחן אלו הרגליים של השולחן. הדבר אגב קריטי במיוחד כשאתם בוחרים בשולחנות שהמשטח שלהם עשוי מזכוכית – כי זה משטח כבד יחסית.
  2. עמידות בפני שחיקה ואחזקה – עוד היבט שכדאי לשים לב אליו כשבוחרים שולחן, הוא הנושא של העמידות שלו. רוב השולחנות בבית שלנו, הם לא רהיטים שאנחנו מחליפים כל שנה, שנתיים או אפילו חמש שנים. אלו רהיטים שאמורים ללוות אותנו עשור שלם ואף מעבר לכך. לכן, חשוב מאד לבחור בשולחנות שהם עמידים היטב נגד שחיקה. זה אומר שהם לא נפגעים אם מניחים עליהם סירים חמים במיוחד, שאין בעיה להניח עליהם כלים שונים, שהם לא נשרטים או נשברים בקלות, ושהם גם עמידים היטב לתנאי האקלים שיש בבית (במיוחד אם מדובר על אזור מישור החוף שבו הלחות היא גבוהה יחסית). כל אלו נתונים חשובים מאד!
  3. צבע ועיצוב – כמובן שכשבוחרים בשולחנות, יש גם את עניין העיצוב שלהם. אל תשכחו שהעיצוב של שולחן משמש למשל את הילדים שלכם, יהיה שונה מהעיצוב שאתם תבחרו לשולחן בסלון שלכם. העיצוב כמובן כפוף לטעם האישי שלכם, וזה גם עניין של תקציב אפשרי. עם זאת, שימו לב בכל זאת שהעיצוב של השולחנות שאתם בוחרים, מתאים לעיצוב הכללי של הבית והחדרים שבהם הם ממוקמים.
  4. מידות – כמובן שרוצים לבחור בשולחן שיהיה גדול מספיק ונוח – בין אם זה למטרת עבודה או הסבה ואכילה. אולם כדאי גם לשים לב לשטח הקיים בחדר. עצה קטנה – קחו תמיד את המידות של החלל שבו ימוקם השולחן, כדי שבעת הבחירה תוכלו לבצע חישוב מדויק.

בואו לבחור את השולחן

כעת, אתם מוכנים היטב לבחירת השולחן החדש, ואנו מאחלים לכם בהצלחה – וכמובן שתתחדשו!

ABOUT AUTHOR

קטגוריות