Search The Query
Search

גריל גז נפוליאון

גריל גז

חברת נפוליאון הינה חברה קנדית אשר מתמחה בייצור גרילי גז בשנת 1976. בסיסה של החברה הוא בבארי שבאונטריו קנדה והיא נחשבת לאחת היצרניות המובילות בעולם תודות לאיכויות המוצרים שלה. כאשר אנחנו אומרים למישהו שברשותנו גריל גז נפוליאון הדבר הראשון שיעלה לו לראש זה הייחודיות של הגריל גז אותו הם מייצרים. נפוליאון לא סתם קיבלו את המוניטין הגבוה שלהם אלא הוא הושג על ידי ייצור עם החומרים הטובים ביותר במרוצת השנים ושינויים ושיפורים מתמידים. רוב הדגמים של גריל גז נפוליאון עשויים מנירוסטה, מה שמקנה להם עמידות גבוהה מאוד בתנאי חוץ כאשר יש שמש וגשם היות ונירוסטה הוא חומר חזק ועמיד אשר לא מחליד כתוצאה מהגשמים ולא כתוצאה משמש. בנוסף מאוד פשוט לנקות את הנירוסטה על ידי חומר ניקוי מיוחד אשר גורם לה להראות מבריקה ונותן לגריל גז מראה חדש תוך דקות.

גריל גז נפוליאון גם ידוע בכך שתודות לעמידות הגבוהה שלו על חלק גדול מהדגמים שלו ישנה אחריות יצרן לכל החיים, מה שמראה על האמון הגבוה והתוצאות הגבוהות שהיצרנית מייחסת למוצרים שלה.

בגריל גז נפוליאון ישנם מבערי אינפרא אדום אשר נחשבים לעמידים יותר ממבערים רגילים ובחלק מהדגמים ישנם מבערים אף חזקים יותר. אנשים רבים המבינים בבישול מתעקשים על רכישת גריל גז של חברת נפוליאון לאור התוצאות הטובות שהוא נותן בבישול וצליית בשר ודגים.

הגרילים אשר מיוצרים בטכנולוגיות החדשניות ביותר נחשבים לאחד מהדגמים הנמכרים בעולם כאשר לחברה תו קתן איזו 9001 אשר נחשב לאחד מתווי התקן המחמירים בעולם ומוצרים צריכים להוכיח בטיחות ויעילות רבה על מנת לקבל תקן זה.

יש לשים לב שאת הגריל גז נפוליאון שלכם אתם רוכשים ממשווק מורשה אשר נותן לכם את האחריות על המוצר וכמובן גם נותן לכם הדרכה כיצד לתפעל הגריל גז נפוליאון שלכם. את הדגמים השונים ניתן להשיג עם כמות מבערים משתנה כאשר ישנם דגמים בעלי שלושה מבערים וישנם גם דגמים גדולים יותר אשר להם שישה מבערים והם בעלי קיבולת גבוהה יותר של בשר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות