Search The Query
Search
  • Home
  • אינטרנט
  • האח הגדול פייסבוק – להישאר מעודכן כל הזמן

האח הגדול פייסבוק – להישאר מעודכן כל הזמן

האח הגדול פייסבוק – להישאר מעודכן כל הזמן

תכנית הריאליטי האח הגדול כבר לא משודרת – אבל היא עדיין מהווה מקור בלתי נדלה לוויכוחים, דיונים ודעות בשיח הציבור ובשיח האינטרנטי בישראל. כיום כמעט לכל אדם יש דעה בנוגע למתמודדים השונים באח הגדול, בנוגע למצבים שונים שהיו בתכנית ובנוגע ללגיטימיות של התכנית בישראל של היום. האח הגדול פייסבוק ישראל והרשתות החברתיות קשורים קשר ישיר אחד לשני. התכנית מהווה נושא דיון מרכזי ברשת החברתית פייסבוק וגם לאחר סיום השידור שלה היא מהווה נושא שאנשים ממשיכים לעסוק בו חדשות לבקרים. נדמה שהעניין בתכנית לא יפסיק בעתיד הנראה לעין וימשיך לרתק רבים.

האח הגדול פייסבוק – להיות מחובר 24 שעות לתכנית

האח הגדול פייסבוק יכול לאפשר לנו להיות מחוברים במשך 24 שעות ביממה לכל מה שקורה וקרה בתכנית ולעולמות התוכן שקשורים אליה. פייסבוק היא המקום הנכון ביותר בו אנחנו יכולים להישאר מחוברים לתכנית ולדעת מה קורה עם המתמודדים הרבים שלקחו בה חלק. התכנית עצמה כבר לא משודרת אך האנשים שלקחו בה חלק כמתמודדים כמו למשל שי חי עדיין ממשיכים לרתק את הציבור בישראל ומהווים יעד רב לסקרנות ולהערצה. באמצעות הפייסבוק צופי התכנית יכולים להישאר נאמנים לה ולהמשיך את ההערצה האישית שלהם לכל המתמודדים שהם אהבו וחשו קרובים אליהם מבחינה רגשית וחברתית.

האח הגדול פייסבוק – לבטא מה שאנחנו רוצים על התכנית

האח הגדול פייסבוק יכול לאפשר לנו לבטא את כל מה שאנחנו רוצים על התכנית ובנוגע לתכנית. התכנית הייתה עשירה כל כך, שגם היום לאנשים רבים יש הרבה מה לומר עליה ועל מה שקרה בה במהלך העונות השונות שלה. העניין בתכנית ממשיך להיות רב גם היום כי התכנית הראתה לנו את היופי ואת הכיעור של הטבע האנושי והיא אפשרה לאנשים רבים להרגיש טוב יותר בנוגע לעצמם ולנסיבות החיים שלהם. תכניות טלוויזיה בכלל ותכניות ריאליטי בפרט נועדו לשפר את ההרגשה האישית של הצופים בבית ולאפשר להם הפוגה או בריחה ממשך חיי היומיום האישיים שלהם עם כל הצרות והבעיות שיכולים להיות בהם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות