Search The Query
Search

האם אינסטגרם טובה לשיווק העסק שלך?

אינסטגרם

כיום, יש יותר משלוש מאות מיליון משתמשים באינסטגרם- רובם יותר עמידים וצעירים מהמשתמשים בפלטפורמות אחרות של הרשת החברתית. יותר מזה, אנשים משתמשים במכשירים הניידים יותר ויותר כדי לעסוק במותגים ולרכוש מוצרים של חברות באינטרנט.

הרבה עסקים קטנים פונים לרשת החברתית ולפרסום סלולארי כדי ליצור סקרנות, להגדיל את המותג שלהם ובסופו של דבר למכור יותר מוצרים, אינסטגרם נהדרת בשביל מוצרים פיזיים ומקוונים או שירותים. זה הפך למקום בו משתמשים מוכנים, רוצים ויכולים לרכוש מיד באותו הרגע עם המכשירים הניידים שלהם.

אינסטגרם הפכה גם למדד של הדור המוביל וגם של מכירות והפכה אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בנוגע למודעות, העוזרות לעסקים קטנים להגיע למיליוני לקוחות מיועדים ולהרוויח מיכולות המיקוד האדירות שלהם.

זה גם מקום נהדר להרוויח עוקבים בלעדיים, ומקום בו אתה יכול לשתף מידע איכותי על מוצרים חדשים, תכונות חדשות או שירותים חדשים.

ועכשיו עם השתלבות אינסטגרם מודעות (Instagram Ads) אתה יכול להרחיב את הגישה שלך במעט מאוד מאמץ ותקציב קטן, אם אתה יודע מה אתה עושה.

לא משנה אם אתה משתמש במודעות או לא, אם אתה מקדם את המוצר שלך בשוק ייחודי שלא ממש רווחי, אתה ככל הנראה מבזבז את הזמן ואת הכסף שלך. השקעת כסף בפרסום שלא מפיק החזר השקעה חיובי זה לא רק מתסכל אלא גם מאוד נפוץ בעסקים קטנים. לרוע המזל, הבעיה ככל הנראה לא בדרך בה אתה משווק את המוצר שלך, אלא למי אתה משווק אותו.

לא כל השווקים הייחודיים נוצרים באופן שווה. האמת היא, שחלק מהשווקים הייחודיים הללו יותר רווחיים מאחרים. המטרה היא להיות בשוק ייחודי שמרוויח כסף. אם אתה משקיע זמן וכסף בשיווק בשוק ייחודי, גדול ורווי, סביר להניח שתוכל להיות יותר ספציפי עם היעד של המוצר שלך והמסר שלך.

לא ניתן להכחיש שקידום ההצעה שלך בשוק ייחודי עם הרבה קונים המבזבזים כסף זו החלטה עסקית טובה. לבעלי העסקים השורה התחתונה היא מה שחשוב ויש מספר הטבות משיווק בשוק ייחודי רווחי. אחת מהן היא, שאתה תרוויח כסף. אחת נוספת היא, שתוכל לספק מוצרים יקרי ערך שהשוק יאמר לך שהוא רוצה.

השימוש באינסטגרם לשיווק מוצר בשוק הייחודי השגוי היא אחת הטעויות הגדולות שעסקים קטנים עושים, אז תשקיע זמן כדי לחפור לעומק בשוק הייחודי שלך ותחקור כדי לספק מה שאנשים רוצים- זה שיווק טוב.

אינסטגרם

 

ABOUT AUTHOR

קטגוריות