Search The Query
Search

השגת עוקבים באינסטגרם

השגת עוקבים באינסטגרם

אם אתם רוצים לעשות קמפיין פרסום באינסטגרם וליצור חשבון המייצג את המותג שלכם אז השגת עוקבים באינסטגרם היא דבר חשוב עבורכם. אני יודע שישנם אנשים המחפשים קיצורי דרך בדמות קניית עוקבים באינסטגרם אבל אני מעדיף לעבור על השגת עוקבים באינסטגרם בדרכים טבעיות. ישנן שיטות שונות להשגת עוקבים באינסטגרם הנכנסות להגדרה של השיטות הטבעיות והבטוחות. למעשה לא מדובר בשיטה אחת שיש ללכת לפייה אלא קווים מנחים וכללי עשה ואל תעשה שיש ליישם על מנת לבנות חשבון אינסטגרם איכותי. הפעם ברצוני לדבר על יישום השיטות השונות תוך כדי דגש על שימוש באפליקציות שונות אשר יכולות לסייע לנו.

הנקודה החשובה כאשר מדברים על השגת עוקבים באינסטגרם וחשבון אינסטגרם איכותי היא התמונות עצמן. יש להעלות תמונות בעלות איכות טובה, תמונות בעלות ערך כלשהו, יופי פנימי או משהו שימשוך את עינו של הגולש. אל תתביישו להשתמש בפילטרים השונים של אינסטגרם, הניסיון מראה שהגולשים אוהבים את זה. אפליקציית אינסטגרם מכילה בתוכה אפשרויות שונות לעריכת התמונות אך למעשה אתם אינכם מוגבלים איך ורק לאפליקציה זו. ניתן להשתמש באפליקציות אחרות לעריכת התמונות ובסופו של דבר להעלות אותן לרשת אינסטגרם.  אחת מהאפליקציות אשר יכולה לעזור לכם היא AVIARY, זוהי אפליקציה חינמית קלה לשימוש הכוללת בתוכה אפשרויות הדומות לאינסטגרם, אך היא מאפשרת עוד אפשרויות שאין באינסטגרם. הגולשים מגיבים חיובית לאפקטים והמדבקות שיש בתמונות ובהחלט מומלץ להשתמש בהן, הן שימושיות להשגת עוד עוקבים.

לא מקובל להעלות כרזות פרסומיות לאינסטגרם, זה לא מתקבל בברכה על ידי הגולשים כאשר מדובר בתמונה אשר נראית כפלאיר פרסומי.  מה שכן מקובל להעלות לאינסטגרם זה תמונות המייצגות את הלייף סטייל והתדמית של המוצר שלכם. אין בעיה להעלות תמונות של מוצרים אך אל תעלו את תמונת המוצר בצורה "יבשה" העלו תמונה של מצב בו המוצר נמצא בשימוש. למשל אם המוצר שלכם הוא צעיפים אז תוכלו להעלות תמונה של הצעיף על רקע של ביגוד מסויים, על מנת לתת לגולשים את התחושה של איך הצעיף יכול להיראות עליהם. לעתים תרצו להוסיף כיתוב על התמונות ובשביל זה ישנה אפליקציית  OVER, בעזרת אפליקציה זו תוכלו להוסיף כיתוב ישירות על התמונה. ישנן אפליקציות נוספות המאפשרות משחקים שונים בתמונות, תוכלו למצוא עוד מידע באינטרנט.

אם אתם מתעסקים בהשגת עוקבים באינסטגרם אתם צריכים גם אפליקציות אשר יעזרו לכם לנתח את הנתונים בצורה יעילה. אתם רוצים לדעת כמה לייקים כל תמונה קיבלה, זה יסייע לכם למדוד את הצלחת התמונות שלכם ולזהות דפוסי התנהגות. STATIGRAM היא אפליקציה שיכולה לעזור לכם מאוד בעניין זה. אפליקציה זו תוכל להראות לכם כמה לייקים קיבלתם על כל תמונה ועוד מידע שימושי לכל מי שעוסק בפרסום באינסטגרם. למשל תוכלו לקבל מאפליקציה זו את מספר הלייקים והתגובות הממוצע לתמונה, גרפים של הגידול בעוקבים ועוד כלים הרלוונטיים לניהול חשבון האינסטגרם שלכם. כאשר עושים פרסום באינסטגרם מקובל מאוד לעשות תחרויות בין הגולשים, אפליקציה זה עוזרת לכם לנהל תחרויות מסוג זה והיא פשוט בגדר חובה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות