Search The Query
Search

כך תארזו דירה ב-3 ימים

מעבר דירה

כך תארזו דירה ב-3 ימים

אריזת הדירה שלכם היא אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך מעבר הדירה שלכם

כשאתם מתכוננים למעבר דירה, כמות ההכנות וההסתגלויות שעליכם לבצע היא כמעט חסרת תקדים. עליכם לשנות כתובת בשירותים שונים, לנתק ספקים ולהתקין אותם מחדש, לבצע לא מעט רכישות ושינויים, ואולי יותר מכל דבר אחר – להוביל את כל החפצים שלכם מהדירה הישנה לזו החדשה. החלק הזה האחרון הוא המאתגר ביותר, כאשר עוד יותר ממלאכת ההובלה עצמה, מלאכת האריזה מהווה אתגר שמלווה לא מעט אנשים לאורך זמן רב, עד שבסופו של דבר התהליך מתבצע בצורה לא אפקטיבית וכל מעבר הדירה נפגע כתוצאה מכך. ובכן, אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לעשות סדר, ועוד לפני שאתם פונים לשירות מקצועי של הובלות בחיפה או באזור מגוריכם – נעזור לכם לארוז את הדירה שלכם כולה בלא יותר מ-3 ימים.

כך תארזו דירה בלא יותר מ-3 ימים, בהסבר של יום אחרי יום

  • ביום הראשון – תהליך אריזת הדירה שלכם, בראש ובראשונה, צריך לכלול את הציוד הנחוץ לכם. כבר בשלב זה צריכים להיות לכם חומרי האריזה (קרטונים, מסקנטייפ וכדומה), דרך השירות המקצועי של הובלות בחיפה אליו אתם פונים לשם כך. ובכן, ביום הראשון אתם אורזים את כל מה שלא נחוץ לשגרה היום יומית בבית שלכם ויכול להיארז כבר בשלב זה. בשלב זה נארוז את הבגדים שלנו במלואם, נארוז את כל כלי המטבח הרצויים, נארוז חפצי נוי וקישוטים שונים בבית, ונארוז מרכיבים כמו ריהוט מרפסת וכורסאות – שלא יהיו נחוצים לנו בימים לאחר מכן.
  • ביום השני – ביום השני לתהליך אריזת הדירה שלנו, אנחנו צריכים להתחיל לפרק את כל מה שחיוני לנו אך נוכל להסתדר ל-24 שעות בלעדיו. דוגמה טובה לכך יהיו כלי המטבח – מדיח הכלים, התנור, מכונת הכביסה וכדומה. היוצא מן הכלל הוא המקרר, שיארז רק ביום המעבר. בשלב זה ניתן גם לפרק ספות ולארוז אותן, וכן את כל ציוד המקלחת.
  • ביום השלישי – היום השלישי הוא היום העמוס ביותר, ולכן אנחנו משאירים לנו הכי פחות עבודה לקראתו. ביום הזה אנחנו אורזים אך ורק את החפצים החיוניים ביותר שלא יכולנו לוותר עליהם עד רגע לפני המעבר – פירוק המיטות ואריזתן עם המזרונים, ניתוק ואריזת המקרר, מכשירי חשמל חיוניים וכדומה. אם ביצענו הכל נכון עד הנקודה הזאת, אין שום סיבה שיהיה עומס מיוחד עלינו ביום המעבר – במיוחד עם שירות מקצועי של הובלות בחיפה.

בכדי לארוז ולהוביל דירה בצורה אפקטיבית, עליכם לפנות למי שמתמחה בכך

חברה איכותית המבצעת הובלות בחיפה היא יותר מחברה שמהווה עבורנו שרירים להובלת הציוד. חברה איכותית שכזו תספק לנו את הציוד הנחוץ לנו – ציוד אריזה, ציוד מגן לחפצים שבירים וכדומה. מעבר לכך, ניתן גם לבקש שירותי אריזה מקצועיים של ממש, ולהפוך את יום המעבר כולו ליום שבו אנחנו אך ורק משקיפים על תהליך המעבר, שהוא מלחיץ מספיק בפני עצמו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות