Search The Query
Search

ספסלים מעץ לגינה

ספסלים מעץ לגינה

אין ספק שספסלים מעץ לגינה הפכו לטרנד עיצובי מוביל בחצרות הבתים בתקופה האחרונה. אם בעבר היה נהוג לשלב אלמנט של ספסל במקומות ציבוריים כמו רחובות, גנים ציבוריים וכדומה, כיום אנו רואים את הספסל עושה קאמבק למתחמים פרטיים כמו חצרות בתים פרטיים, גגות בתים וכדומה.

אין ספק שספסלי העץ משדרגים את גינת הבית שלנו בכמה רמות היות והם מביאים עימם אלמנט עיצובי שמשתלב היטב עם הגינה בבית שלנו, בין אם זה באזור מוקף דשא, בין עצים או סתם צמוד לערוגת פרחים.

היתרון של העץ בתור חומר גלם הוא שניתן למקם אותו בכל מקום בגינה והוא יתאים לה כמו כפפה ליד. בנוסף, אם נשים לשנייה את האספקט העיצובי בצד, מי מאיתנו לא היה שמח לפינת חמד שקטה בו נוכל לשבת עם בן או בת זוגנו או עם הילדים שלנו באמצע היום ולהנות רגע ממפעל חיינו. ספסל גינה נותן לנו איזור שקט בבית שכייף לברוח אליו מידי פעם עם כוס יין או ספר טוב ואפילו מקום שבו נוכל לסעוד ארוחת בוקר ביום שבת.

על מה חשוב לשים דגש כאשר רוכשים ספסלים מעץ לגינה?

אז כמובן שספסלי העץ לגינה עתידים לעמוד אך ורק מחוץ לביתנו, והדבר אומר שעליהם לעמוד בתנאים קשים, גם מבחינת תנאי מזג אויר קשים כמו חול, לחות וגשם וגם בפני מזיקים ומכרסמים שעלולים להרוס את העץ.

על מנת שזה לא יקרה וכדי שתוכלו להבטיח לעצמכם שהספסל שרכשתם ישרת אתכם עוד זמן רב, עלינו מעל הכל לבחור ספסל שעשוי מסוג עץ אשר עמיד בתנאי חוץ. מה זה אומר בעצם עץ שעמיד בתנאי חוץ? בדרך כלל מדובר בעצים שגדלים באיזורים טרופיים ויהיו עמידים באקלים של הארץ שלנו.

כמו כן עלינו לבדוק מהו הטיפול לאותו סוג עץ, שכן סוגי עץ שונים זקוקים לטיפולים שונים. היות וזהו עץ שעתיד לעמוד בחוץ נרצה לטפל בו אחת לשנה או שנתיים על ידי מריחת חומרים שישמרו את העץ ובמקביל ידחו מזיקים שעלולים לגרום לו נזק. חלק מאותם סוגי עצים אשר עמידים לתנאי חוץ דוחים מזיקים מעצמם ולא זקוקים לטיפולים כאלו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות