Search The Query
Search

ספסלי עץ לבית- כיצד פריט קטן משדרג את כל הבית?

ספסלי עץ לבית

כמעט כולנו משקיעים בתהליך העיצוב של הבית. הבית זה המקום שבו אנו רוצים להרגיש בו הכי טוב, הכי נעים, הכי חם, הכי משפחה, בעיקר לאור העובדה שאנו עובדים כל כך קשה ומעטות הן השעות שאנו באמת מבלים בבית בחיק המשפחה. לכן, כשאנחנו כבר שם, אנחנו רוצים להרגיש את זה והכי נעים שאפשר. אין זה אומר שאנו חייבים להשקיע תקציבים אסטרונומיים בתהליך העיצוב, לפעמים כמה פריטים קטנים שלאו דווקא עולים הרבה כסף עושים חסד ומשדרגים את החלל בכמה רמות. אז הנה כמה רעיונות לעיצוב באמצעות שימוש בפריט שתפס נדבח חשוב ומשמעותי בקרב הציבור הישראלי – ספסלי עץ לבית

לשדרג את פינת האוכל עם ספסלי עץ לבית .

פינת האוכל היא המקום שבו אנו מתכנסים כולנו יחד בין אם לשעה אחת בודדת בארוחת הערב בסוף כל יום עמוס ובין אם בערבי שישי, בשבתות ובחופשים. ספסלי עץ לפינת אוכל יכולים לשדרג את כל החלל בכך שהם פשוט מוסיפים טאץ צעיר ורענן לחלק הזה של הבית. אפשר להתאים את צבע הספסל לשולחן או ללכת על צבעים בהירים פסטליים וכך גם הילדים ירגישו ממש נעים לשבת.

ספסלי זולה למרפסת

למזלנו התברכנו במדינה עם מזג אוויר שמשי וחמים המתפרס על מספר רב של חודשים. גם בחורף יש ימים שאפשר לצאת בכייף החוצה ולהתחמם מקרני השמש שיוצאות להן בשמחה רבה מהעננים. ספסלי זולה הם דרך נפלאה לשדרג את המרפסת שלנו, הגינה או הפרגולה. מדובר בספסלים נמוכי קומה מעץ אתם ניתן לקשט בכל מיני כריות רכות וצבעוניות. סלון חיצוני מזמין את כולם לצאת החוצה ופשוט להנות מהאוויר הפתוח ובעיקר מהחברה לצד האנשים שאנחנו הכי אוהבים.

ספסל עץ לבית למטרות אחסון

בעיית האחסון מוכרת לכולם, בעיקר לאלו שמתגוררים בדירות בתוך העיר. באמצעות ספסל עץ רחב ידיים אשר יוצמד אל הקיר, ניתן להנות גם מפריט ישיבה דקורטיבי וגם ממגירות אחסון בהן ניתן לשים צעצועים של הילדים, מצעים, כלים ושאר חפצים שאנו לא זקוקים להם בהישג יד.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות