Search The Query
Search

ספסל גינה – אינספור שימושים שפשוט מקלים על החיים

ספסל גינה

יש מוצרים ואביזרים שפשוט נמצאים שם בנוף, אנו עושים בהם שימוש יומיומי קבוע ואפילו לא שמים לב אליהם. ספסל גינה הוא אחד האביזרים הכי שימושיים, פרקטיים ונוחים, תתפלאו לגלות שניתן אפילו לעצב ספסל גינה לגינה הפרטית שלכם.

אז בואו בסקירה קצרה ניזכר, איפה אנו נתקלים ועושים שימוש בספסל הגינה?

  • בגן השעשועים – כשאנו לוקחים את הילדים בשעות אחר הצהריים לפארק או לגינה הקרובה לביתנו לשחק באוויר הפתוח, לרוב ימוקמו במתחם כמה סוגים של ספסל גינה . יש שני סוגים של ספסלים במקרה הזה – ספסל עץ או ספסל בטון. אותם ספסלים מאפשרים לנו ההורים להסתכל על הילדים שלנו משחקים ממרחק נוח מבלי הצורך לעמוד כל הזמן. אנו גם יכולים להניח את הדברים שלנו על הספסל ובמקרה שיש לנו גם תינוק, ניתן בעזרת הספסל להושיב אותו לידנו ולהאכילו בפרי או בחטיף. בקיצור הספסלים הציבוריים הם פשוט מתנה.
  • בפארקים – כשאנו יוצאים לטיולים בחופשים, בחגים ובסופי שבוע ומחפשים מקום בו נוכל לפרוס את הפירות, השתייה והמאכלים אותם הבאנו איתנו, תמיד נמצא בפארקים וביערות קק״ל את ספסלי הפיקניק המוצלחים. אפשר לפרוס מפה חד פעמית וליהנות מארוחה משפחתית עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים.
  • ברחוב – מכירים את זה שאתם צועדים וצועדים בדרך לאנשהו ופתאום מרגישים כל כך עייפים. החום של ישראל או בסוף היום כשאתם כבר אחרי יום עבודה לפעמים מביאים עלינו סוג של חולשה ופתאום באמצע הדרך, עומד לו ספסל ריק, שרק מחכה שנשב עליו. בקלות אפשר לרכוש כוס משקה צונן או קפה, לשבת על הספסל להפסקה קצרה ולקחת כמה דקות לעצמנו עד שהכוחות יחזרו אלינו.

אלו הן רק חלק קטן מהדוגמאות שבהן הספסלים משרתים אותנו. אז אם יש לכם גינה, מרפסת או חצר, זה הזמן לשדרג אותם עם ספסל לגינה. יש חברות המספקות ספסלים בעיצוב אישי בשלל סגנונות, צבעים ומרקמים. הספסל ישמש עבורנו פריט עיצובי קלאסי שישתלב בהרמוניה עם שאר החלל ויאפשר לאורחים ולילדים, לשבת ולהנות באוויר הפתוח.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות