Search The Query
Search

עריכת סרטונים ביוטיוב

עריכת סרטונים ביוטיוב

אתם יושבים ליד המחשב או הלפטופ עם הרבה זמן פנוי. אתם לאט לאט מגלים שאתם כבר למעלה משעה בתוך יוטיוב, עוברים מסרטון לסרטון בלי הרבה משמעות באמצע. פתאום אתם רואים סרטון שמצא חן בעיניכם. עוברת בכם המחשבה שאולי היה שווה לערוך או לקצץ אותו למען מטרה מסוימת. אז אתם מורידים אותו אליכם ומיד אחר כך משתמשים בו בתוכנות חינמיות אחרות. כאן גוגל זיהתה את העניין ורוצה למנוע מכם או לפחות לשכנע אתכם שעדיף לכם להישאר אצלה.

עריכת סרטונים ביוטיוב הפכה לדבר נפוץ מאד, כיוון שהיא בעצם נותנת הרשאה לסרטונים שראית אצלה לערוך אותם כפי שאתה רוצה. היכולת להדביק קישור של הסרטון ואחר כך לחתוך חלקים ממנו מקצרת את זמן העבודה שלך והרי גוגל לא רוצה לבזבז את הזמן היקר שלך. בתוך כלי העריכה אתה יכול לבחור את נקודת ההתחלה ונקודת הסיום כמו בכל תוכנת עריכה רגילה. אין הרבה ייחוד בתוכנת העריכה של יוטיוב חוץ מאשר העובדה שאתה פשוט יכול להמשיך עם הסרטון היישר לעריכה, משהו כמו להמשיך עם עגלת הקניות היישר לבית, בלי לעבור בקופה או להעמיס את המוצרים לאוטו. עריכת סרטונים ביוטיוב הפכה לנוחה יותר, כיוון שכמעט לא צריך להפעיל כלים מיוחדים כלשהם. זו באמת הרמה הפשוטה ביותר למשתמש, כאשר כל אחד יכול לחתוך או להדביק על ציר הזמן של העריכה קובץ שמע. יוטיוב גם תדאג לזה שאולי את השיר אתה יכול לקבל אצלה באחד הקליפים. זו לא רמה של מקצוענים שעכשיו הולכים לפרק את הסרטון שהם ראו לגורמים. מדובר על עריכה שהיא גסה יותר ונוטה להשאיר את עיקרי הדברים בתוך הסרטים בלי שהוא ייפגע יותר מידי.

היכולת שלנו כמשתמשים אולי דלה ביחס לגולשים שחיים ברשת, אבל כאן יוטיוב נותנת לך את ההזדמנות להכין סרטון ולצאת ממנו בשלום בלי שהמשפחה תשפוט אותך לחומרה. תמיד הרי אתה יכול להגיד שמצאת את הסרטון ביוטיוב..

ABOUT AUTHOR

קטגוריות