Search The Query
Search

פותחים חנות? כמה מסוגי השלטים המומלצים ביותר

שלטים

פותחים חנות? הציבו שלט בכניסה!

השלט מהווה את הפנים של העסק, משום שהוא הדבר הראשון שרואה הלקוח, עוד בטרם כניסתו לחנות. כל החנויות תולות שלטים בכניסה אליהן, שלטים המכווינים אליהן מן הכביש ואף שלטים פנימיים בחנות. בעוד השילוט החיצוני מיועד למשיכת לקוחות חדשים לחנות, השלטים הפנימיים שימושיים מאוד להתמצאות הלקוחות בחנויות ענק, הכוללות מדורים רבים. שלטי חנויות עשויים משלל רב של חומרים. ניתן להכין שלטים לחנויות מפח, נורות לד וניאון, PVC, פרספקס ועוד. במאמר הבא נפרט אודות סוגי השלטים הנפוצים ביותר בחנויות, ושימושיהם השונים.

סוגי השלטים המומלצים ביותר לחנויות

  • שלטים מוארים: שלטים מוארים הינם שלטים צבעוניים או לבנים אשר מתפקדים כשלטים רגילים ביותר ומוארים בלילה. גוון האור לרוב טבעי יחסית ומבליט את השלט, ובניגוד לשלטי ניאון (עליהם נפרט בסעיף הבא) הם תופסים את העין משום הכתוב בהם ולא משום צבעיהם הבוהקים. שלטים אלו נפוצים מאוד בקניונים ומרכזים מסחריים. שלטים מוארים מורכבים מקופסת תאורה הכוללת נורות לד. כאשר נורות אלו דולקות הן מאירות את הכיתוב על השלט – הכולל את לוגו או שם העסק והסלוגן שלו. בחרו בשלט מואר מסקרן ומושך את העין, על מנת שלקוחותיכם יזהו את החנות שלכם ממרחקים.
  • שלטי ניאון: שלטי ניאון הם שלטים הזוהרים בצבעי ניאון בוהקים. אנו רגילים לראותם בלילות באזורי תעשייה של ערים גדולות, ובמוטלים בארצות הנכר. בעוד שלטים מוארים כוללים רקע לטקסט ואף ציורים שונים, שלטי הניאון לרוב פשוטים בהרבה וכוללים רק אותיות זוהרות. ניתן לתכנת את שלטי הניאון כך שיאירו לסירוגין וימשכו קהל רב יותר. נוח מאוד ליצור מילים ועיטורים בשלטי ניאון, והם מהווים אלטרנטיבה זולה לכל שלט בוהק ומואר. חלק משלטי הניאון דורשים החלפת נורות קבועה.
  • שלטי פח: שלטי פח הינם סוג השלטים הבסיסיים ביותר. שלטים אלו יעילים לכל חנות בעלת תקציב התחלתי מצומצם, משום עלות החומרים והעיצוב בפח. ניתן לרכוש שלטים אלו בכל חברת שילוט, והם השלטים העמידים ביותר לבלאי ופגעי מזג האוויר. מדי פעם תידרשו לחדש את הצבע בשלט, או לשדרג אותו לשלט חדש.
  • שלטים תלת מימדיים: קיימים שלטים העשויים מחומרים דוגמת ה-PVC ומתאימים לבנייה תלת מימדית. לרוב בונים בשלטים אלו אותיות וסמלים תלת מימדיים פשוטים ומרשימים. ניתן להכין שלטים תלת מימדיים מוארים. שלטים אלו משדרגים מאוד את חווית הלקוח ומקנים לחנות מראה רציני ומתוחכם.

שלט כניסה מרשים ימשוך קהל אל החנות שלכם

זכרו כי בעת פתיחת כל חנות חדשה, עליכם לתלות שלטים בכניסה אליה, ואף שלטים מכווינים בתוכה. כאשר אתם בוחרים בשלט כניסה לחנות, בחרו בשלט אשר ירשים את הלקוחות, יהיה קל לזיהוי ממרחקים, יבליט את שם העסק שלכם וישדר את המסר אותו אתם מעוניינים להעביר לעולם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות