Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • פרגולת אלומיניום חשמלית – כשהטכנולוגיה יוצאת החוצה

פרגולת אלומיניום חשמלית – כשהטכנולוגיה יוצאת החוצה

פרגולות אלומיניום חשמליות

רוצים הרבה שמש? רוצים רק צל? רוצים קצת צל וקצת שמש? איזה יופי שאתם יכולים לשלוט בכמות האור, כמות האוויר וכמות הצל שמתקבלת בפרגולה בה אתם יושבים בהנאה. ישראל היא מדינה שטופת שמש ברוב ימות השנה מה שמצד אחד מאפשר לנו לצייד את הפרגולה שלנו במיטת שיזוף מפנקת ולהשתזף עם משקה מרענן וספר טוב ומצד שני לארח בכייף את החברים ובני המשפחה שלנו בלי שהשמש מפריע לנו ויוצרת חום. עם פרגולות אלומיניום חשמליות אתם שולטים בכמה אור וכמה צל יש בתוך הפרגולה – יתרון אדיר וחסכוני במיוחד. ניתן לנצל את הפרגולה לשעות אחר הצהריים ולבלות בתוכה עם הילדים, להרכיב ביחד פאזל או לשחק במשחקי קופסא. בנוסף, תוכלו לשדרג את פרגולת האלומיניום עם מאורר תקרה, תאורה איכותית וכך להנות ממנה עוד יותר.

מה זה בכלל פרגולת אלומיניום חשמלית ?

פרוגלת אלומיניום היא פרגולה העשויה מחומר אלומיניום איכותי שנחשב לאחד מחומרי הגלם הכי פופלאריים הן בישראל והן בעולם. חוזקו, עמידותו וקלותו של החומר מאפשרים לבנות פרגולה במגוון צורת ודגמים בהתאם לעיצוב המועדף עליכם ולגודל בו אתם מעוניינים. היופי הוא שבנוסף לפרגולת האלומיניום שאיננה דורשת תחזוקה שוטפת כל וכלל, זאת בשונה מפרגולות אחרות בשוק, שלבי הפרגולה החשמלית סובבים על צירם מה שמאפשר להחדיר כאמור את כמות האור בה אנו מעוניינים או לחלופין לאטום אותה לחלוטין. כך ניתן לשלוט בטמפרטורה שבתו הפרגולה. מכיון שגג הפרגולה פועל על מנגנון חשמלי, ניתן גם לאטום אותו לחלוטין מפני גשם או מים. כל הפרגולה עשויה מאלומיניום ומצירי נירוסטה סופר איכותיים כך שאין בפרגולה בכלל פלסטיק או חומרים אחרים שנחשבים לפחות עמידים ועלול להיגרם להם עוויתות ככל שהזמן עובר.

אז איזה יופי שזה שאפשר להחליט אם רואים שמים תכולים, אם זה הזמן לצפות בכלל בכוכבים

המהפנטים עם הילדים או לחלופין לצפות במטוסים שנמצאים בדיוק בשמיים. אתם בוחרים כמה הגג שלכם פתוח או סגור . בנוסף, ניתן בקלות רבה לנקות את הפרגולה מלמעלה בעזרת סילון מים זאת כאשר הגג פתוח לחלוטין.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות