Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • שולחן קקל עם גגון – גם מקום לשבת בכייף וגם צל במוצר אחד

שולחן קקל עם גגון – גם מקום לשבת בכייף וגם צל במוצר אחד

שולחן קקל עם גגון

בטח שמעתם על שולחן קקל בתור אחד מפתרונות האירוח והעיצוב הבולטים והטובים ביותר בשנים האחרונות ואם עדיין לא, הגעתם למקום הנכון.

אז מה זה שולחן קקל?

שולחן קקל הוא בעצם אותו שולחן שאנו פוגשים בטיולים בחיק הטבע עם המשפחה והחברים הקרובים. השולחנות ממוקמים באזורים פתוחים כמו פארקים, גנים ציבוריים, חורשות, בסיסים צבאיים, פארקי מים, מקומות בהם ניתן לעשות פיקניק ויערות. בשנים האחרונות הבינו כי אותם שולחנות מביאים איתם המון יתרונות ולכן העתיקו את הרעיון במטרה להתאים אותו גם לבתים, חצרות ומרפסות.

השולחנות עשויים מעץ מלא, בדרך כלל עץ אורן  או איפאה המתאימים לתנאים חיצוניים כמו גשם, לחות ושמש חזקה, מה גם שהם נשמרים למרות מזיקים שיש בחוץ. הם מחזיקים מעמד לאורך שנים רבות וכמעט שאין צורך בפעולות תחזוקה.

איפה הבעיה?

הבעיה היא שבכל אותם מקומות פתוחים את הצל אנו מקבלים מהעצים והצמחייה ששותלים וכאשר אנו ממקמים את השולחן בבית שלנו, יש בעיה של שמש. לכן, החליטו לשדרג את תהליך הייצור של השולחן ולאפשר גם למשפחות שאין להם פרגולה, סוכך או מרפסת להנות משולחן קקל עם גגון. למעשה, הגגון מחובר לשולחן ביחידה אחת ואז אנחנו נהנים ממוצר אחד שמספק שלושה יתרונות: צל, ישיבה ומקום להניח את האוכל והשתייה. השולחן מיוצר מקורות של עץ איכותי וחזק ביחידה אחת שלמה.

איפה ניתן להשיג שולחן קקל עם גגון ?

ובכן יש כמה אפשרויות. האחת היא פשוט לגשת לחנויות שמוכרות ציוד וריהוט לגינה, לחצרות ומרפסות. הדרך השנייה היא לגלוש קצת ברשת האינטרנט ולחפש שולחנות קקל. בדרך כלל אלו הם אתרים המציעים מגוון של מוצרים במטרה לעצב רחובות כמו ספסלי עץ, אדניות, אשפתונים, מזרקות וכדומה. היום ניתן לעצב שולחן קקל עם גגון בכל עיצוב שתבחרו כמעט מכל סוג של עץ. מדובר בפתרון אירוח נפלא, המשתלב בהרמוניה עם הגינה שלנו ומאפשר ישיבה בצל בשעות הפנאי שלנו.

שולחן קקל עם גגון

ABOUT AUTHOR

קטגוריות