Search The Query
Search

שערים חשמליים לבית

אין ספק כי אחד הדברים הכי חשובים לנו בכל מה שקשור לביתנו הוא הבטיחות וההגנה שאנו מספקים לעצמנו ולבני ביתנו. שער חשמלי הינה דרך אופטימלית להשיג את אותה בטיחות עליה אנו מדברים. בית שלא מצייד את כניסתו בשער חשמלי חשוף לפריצות, לגניבות והסיכוי שאדם זר יוכל להיכנס ולקבל גישה נוחה וקלה לבית גבוהה מאוד. הרגע שאתם מתקינים שער חשמלי, אתם לא רק משיגים ביטחון, אלא אתם שולטים בכל מי שנכנס ויוצא מהבית שלכם. יש כמה סוגים של שערים חשמליים המתאימים לבית.

שער חשמלי הזזה על מסילות

שערים אלה נהוג לקבע בקרקע עצמה או לחברם על מסילה. שערי הזזה על מסילות הם שרים חזקים מאוד וגדולים. קיימים שערים המורכבים למעשה משני חלקים, כלומר כל שער נפתח לכיוון מנוגד או שערים שמותקנים כיחידה שלמה אחת הנפתחת בלחיצת כפתור לאחד הצדדים. את השער מתקינים בהתאם לגודל הכניסה והם מתאימים לבתים, למפעלים ולמקומות הדורשים ביטחון גבוה שכן הם חוסמים לחלוטין כניסה.

שער הזזה קונוזולי

שער זה הינו שער בכל מראה דקוטרטיבי וההתקנה שלו מתבצעת על פני הקרקע כלומר הוא כאילו מרחף באוויר. לרוב שער זה ייפתח לצד אחד בלבד ולכן הוא מתאים לבתים, לחניות של בתים משותפים או לחניונים ציבוריים.

שערי כנף חשמליים

שערים אלו עשויים מאלומיניום, ברז או פלדה ולכן נחשבים לעמידים וחזקים מאוד. את צד הפתיחה קובעים בהתאם לצורך והם נחשבים לקלים הרבה יותר מהשערים הקודמים שציינו. הם מתאימים למקומות עם שוליים צרים יחסית בהם אין מקום להתקנה של שערים מסיביים. כל השערים נפתחים באופן אוטומטי בהתאם לצורכי הלקוח ומספקים בטיחות מקסימלית, שליטה בתנועה ובאנשים שנכנסים למתחם, קלים לתפעול ובאים בעיצובים, חומרי גלם וסגנונות שונים.

במידה וכניסתכם פתוחה לכל אחד, אנו ממליצים לכם להתקין שער חשמלי בכדי שתוכלו להיות שקטים ורגועים. שער חשמלי מקטין את הסיכויים לפריצות וגניבות, בבתים פרטיים הוא מונע יציאה וכניסה של הילדים מבלי שנשים לב או לחלופין מונע יציאה של בעלי חיים אותם אנו מגדלים בביתנו. שער חשמלי לבית הוא הפתרון המושלם לתחום את האזור בו אתם גרים ולשים חצץ בין הבית עצמו לבין הרחוב.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות