Search The Query
Search

תרגילי עיניים להורדת מספר

תרגילי עיניים

לרבים מהאנשים יש בעיות ראיה שונות, בין אם הן מצריכות משקפי ראיה או לא. בוודאי שכולנו היינו רוצים להיפטר מהבעיות האלו, להפחית אותן או לפחות לשמור עליהן כפי שהן מבלי שהמצב יחמיר (והמספר במשקפיים יגדל…). כמו כל שריר בגוף שככל שנאמן אותו – כך הוא יתפתח ויהיה חזק יותר, או כמו שרירי הידיים שככל שנשתמש בו בהם ונעבוד עליהם – כך נפתח ונחזק אותם, כך גם העיניים, ככל שנאמן אותן נוכל לחזק אותן ולראות טוב יותר. תרגילי עיניים מבוססים על שיטת בייטס שמהווה סוג של רפואה אלטרנטיבית וטבעית לבעיות העיניים. לא בטוח שתוכלו להוריד את המשקפיים לאחר תרגול, אך בהחלט יתכן שתצליחו לחזק מעט את הראיה.

מה זה בכלל תרגילי עיניים?

רבים האנשים הסובלים מבעיות הקשורות לעיניים. בעיות בריאותיות שונות או אפילו בעיות של ראייה לקויה ניתנות לפתרון בצורה אלטרנטיבית. בעזרת תרגול קצר ויומיומי של כמה דקות, ניתן יהיה לחוש בשיפור בראייה ובבעיות שונות בעיניים. חשוב אפילו יותר גם למי שיש עיניים מושלמות ללא בעיות כלשהן, לתרגל את התרגילים הללו לשמירה על העיניים כך שלא ינזקו בעתיד. כמובן שאין להסתכל על תרגילים אלו כתחליף לרופא עיניים, אולם אם נתמיד בביצועם נוכל להגיע לתוצאות טובות.

זה דורש מאמץ רב מדי?

התרגילים הינם פשוטים למדי. אין צורך במאמץ כלשהו או במיכשור מתוחכם. למעשה, קרוב לוודאי שכבר עשינו את רובם פעמים רבות מבלי לשים לב לכך בכלל. מה שחשוב בתרגול הוא לעשות אותו על בסיס קבוע ובצורה מבוקרת, וכך נוכל לראות תוצאות לאחר תקופה קצרה יחסית.

למי זה מתאים?

אצלנו במלינסקי תוכלו לקבל תוכנית אימונים של ממש לאימון שרירי העיניים ולהורדת המספר במשקפיים שלכם. התרגילים הללו מיועדים לכל מי שסובל מבעיית לקות בעיניים אך בעיקר אל אנשים המרכיבים משקפיים בעלי מספר בינוני עד גבוה, כך באמצעות התרגילים תוכלו להפחית את המספר ברמה משמעותית אך לא להוריד לגמרי את המשקפיים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות