Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • הובלות בחיפה – מה עלינו לבדוק בהיותנו סוגרים עם חברת הובלות

הובלות בחיפה – מה עלינו לבדוק בהיותנו סוגרים עם חברת הובלות

הובלות בחיפה

וודאי שמעתם מחברים קרובים או בני משפחה איתם אתם בקשר רציף על חוויות שונות המתארות מעבר דירה. יש מעברים שעוברים חלק, בזמן, בדיוק כמו שתכננו, כל החפצים והרהיטים מגיעים שלמים ללא שברים או נזקים בעוד יש הובלות שמתבצעות בדיוק בצורה ההפוכה: שום דבר לא קורה בזמן, דברים נשברים ומשתבשים בדרך, בקיצור – סלט שלם!. איפה זה מתחיל? הובלה מוצלחת – מתחילה מחברת ההובלות אותה תבחרו. יש לא מעט אנשים שטוענים ומחשיבים עצמם חברת הובלות אך אין שום אמת בדבריהם. אז מה עלינו לבדוק טרם אנחנו בוחרים חברת הובלות בחיפה ?

  1. שנות ניסיון – מומלץ לבדוק שהחברה מאופיינת בשנות ניסיון שכן אין מה לעשות, ותק מעיד על מקצועיות. ככל שהחברה התנסתה ביותר ויותר הובלות, כך זה אומר שגם אם דירתכם ממוקמת בקומה גבוהה, בלי מעלית, עם מסדרון צר מאוד, כנראה שהמובילים בעלי הניסיון יסתדרו.
  2. כמה מובילים מגיעים – חשוב להתאים את כמות המובילים לסוג ההובלה. ככל שההובלה גדולה ומסיבית יותר, יש יותר ארגזים ויותר רהיטים, כך תהיו זקוקים ליותר מובילים.
  3. הובלה קטנה או גדולה – חשוב לבחור בסוג ההובלה המתאים לכם. אם אתם זקוקים להעביר רק מספר מצומצם של דברים לדוגמא מקרר ומכונת כביסה ואת שאר הדברים אתם מעבירים בעצמכם, כמובן שאפשר להסתפק בהובלה קטנה שגם תעלה לכם פחות. לעומת זאת, אם אתם מעבירים תכולה שלמה של בית הכוללת בין השאר רהיטים, ארגזים מלאים בבגדים, כלי מטבח ועוד אינספור דברים שצברתם במהלך השנים, אתם כמובן זקוקים להובלה גדולה.

בנוסף, כדאי לבדוק את נושא האחריות של ההובלה, את העיר שממנה ההובלה יוצאת, זאת בכדי שלא יחייבו אתכם בעלויות מרחק או דלק שלא ממש קשורות אליכם. זכרו, אם תעשו חקר שוק קצר, תשוו מחירים, וודאי תגיעו לחברת הובלות מוצלחת שתגרום למעבר שלכם לעבור בשלום, בצורה חלקה ובלי בעיות מיותרות. חפשו חברה מוכרת, עם שם ומוניטין, כך תהיו בטוחים שאתם בידיים בטוחות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות