Search The Query
Search

הובלות קטנות בזול

הובלות קטנות בזול

לרוב כשאנחנו שומעים זול, אוטומטית אנחנו חושבים ״זה כבר יעלה לנו ביוקר״, אבל האמת שזה ממש לא חייב להיות ככה. בטח שמעתם על טרנד חדש בתחום ההובלות, משהו שנקרא הובלות קטנות. מדובר על חברות הובלות קטנות שלמעשה מעבירות מספר פריטים בודדים לאנשים שצריכים לעבור דירה בלי יותר מדי דברים למשל מקרר ומערכת ישיבה או שולחן כתיבה ומיטה.  החברות הללו פשוט עוזרות לכם להוזיל את ההובלות במאות ולעתים גם אלפי שקלים. איך זה עובד? אותן חברות הובלה בזול אוספות בין 2-3 חברה שצריכים להוביל דברים לדירות החדשות שלהם ואז מה שקורה הוא שהן יכולות להוזיל את המחיר לכל אחד מהאנשים שעוברים. זה אחלה של שירות ויש לו עוד לא מעט יתרונות.

ראשית כל החברה האלה של ההובלות הקטנות מגיעים בזמן, שזה הבדל ניכר בהשוואה לחברות הובלות הרגילות איתן יצא לי לעבוד כמה פעמים במהלך חיי, כמה תירוצים בלי סוף!. בנוסף, מדובר באנשים אדיבים שעושים את העבודה שלהם במקצועיות רבה, אכפת להם מהדברים שלכם, כאילו היו אלה הדברים שלהם. הכל מתבצע בזריזות, בלי עיקובים כך שאתם יכולים לעבור בדיוק בזמן שתכננתם.

הובלות קטנות בזול למעשה בחרו לרכוש רכבים שהם יותרקטנים מהמשאיות הגדולות שדורשות ביטוחים יקרים מאוד, המון דלק ושאר הוצאות וכך למעשה כך המחיר של ההובלה עצמה הופך זול משמעותית.

אז אם אתם מחפשים הובלה זול, צריכים להעביר בין 1-5 פריטים לדירה החדשה שלכם ואת השאר בהחלט יכולים להעביר לבד, דאו שיש כזה שירות. כבר כמה חברים שלי שאני מכיר ניסו אותו ומדובר באחלה פתרון לאנשים שמחפשים לחסוך כסף בהובלה ובכלל בכל המעבר הזה שהוא יקר בטירוף. אין סיבה לקרוא להובלה גדולה אם אין לכם הרבה חפצים, זה סתם מייקר וגורם לכאבי ראש מיותרים.

אז הנה לסיכום היתרונות של הובלות קטנות בזול

  1. מחיר מעולה
  2. חיסכון אדיר בזמן
  3. כל הדברים שלכם נשמרים ומגיעים אליכם כמו שהם יצאו מהדירה הקודמת
  4. אדיבות ומקצועיות לאורך כל הדרך.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות