Search The Query
Search

הסרת משקפיים בדרך טבעית

העיניים, הן החלק המעניין והמרתק בגוף האדם. העיניים מביעות את הרגשות ומשקפות את הרגשות שלנו. עיניים רעננות, צלולות, בריאות ותקינות מקשטות את הפנים ואת הגוף כולו ומושכות תשומת לב הזולת. ולמה שנסתיר את יופיין על ידי משקפיים או עדשות? אמנם, מקובל בעולם הערבי כיום וכבר כמעט ברחבי העולם כולו בכלל, שהרכבת משקפיים איננה נחשבת לנכות. יתרה מכך, זוהי נורמה מקובלת בחברה המודרנית שלנו. כל אחד מצפה שיגיע היום בו ירכיב משקפיים, ובמיוחד בגיל מסוים – מה הפלא? כך אומרים לנו. ואיך יתכן שעדיין איננו מרכיבים משקפיים.

ניתן להסיר משקפיים בכמה דרכים שונות שלכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. ישנה כמובן את השיטה הידועה לכולם: ניתוח הלייזר, את הרפואה האלטרנטיבית המשלבת תרגילי אימון ושיפור הראייה. הסרת משקפיים בדרך טבעית היא השיטה הבריאה והיעילה ביותר עבור העיניים שלנו.

חסרונות בהסרת משקפיים בניתוח לייזר

הסרת משקפיים באמצעות ניתוח הלייזר הם שמדובר בהליך רפואי, שכמו כל הליך אחר יכול להסתבך. יכול להיגרם זיהום, אם הניתוח לא מבוצע בידיים מיומנות וברמת הגיינה גבוהה.
בהסרת המשקפיים באמצעות הניתוח תתכן תוצאה חלקית – שיפור ברמת הראייה. אך יחד עם זאת עדיין ידרשו משקפיים, אם כי במספר נמוך יותר.  חדות הראייה עשויה להיפגע כתוצאה מליטוש לא מדויק. יובש בעין – תופעה שנעלמת תוך כמה שבועות.

יתרונות בהסרת משקפיים בדרך טבעית

אנו מבינים שאי אפשר לתקן שולחן באמצעות מסמר בלבד. לשפר או להסיר את המשקפיים את הראייה בדרך טבעית בהצלחה זה פרויקט, וכדי לעשות אותו בהצלחה אתם צריכים לדעת לעשות 6 דברים שאותם נלמד אתכם דרך השיטה לחיזוק ולאיזון העיניים.

הסרת המשקפיים בדרך טבעית מלווה בתרגילים ואימונים לשרירי העיניים המאפשרים לעיניים לנוע ולהעביר את המבט שלנו מאחד לשני. אנו בחברה פיתחנו שיטה הנקראת שיטת מלינסקי המאפשרת הסרת משקפיים בדרך טבעית. השיטה שלנו מאפשרת:

  • תרגילים נוחים וקלים לביצוע שמועילים לחיזוק ואיזון מערכת העין ושיפור הראייה.
  • לימוד דרכים לשימור על מצב העיניים שלכם גם בזמן מאמץ רב על העיניים על מנת שהרבה לא תדרדר.
  • ליווי צמוד במהלך כל התהליך והדרכה מקצועית.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות