Search The Query
Search

מהו הסטייל של 2016 בבחירת קרמיקה לאמבטיה?

קרמיקה לאמבטיה

הבחירה של קרמיקה לאמבטיה מאז ומתמיד נראתה יותר כבחירה טכנית, מאשר כבחירה אופנתית. הרי אריחי הקרמיקה וריצוף הקרמיקה מלווים אותנו לא מעט באמבטיות ובחדרי האמבטיה – בין אם מדובר על ריצוף בחדר, אריחים שמונחים על הקיר, וכמובן האמבטיות עצמן שעשויות מקרמיקה. עם זאת, ולמרות שזה נראה קצת טכני, חשוב להבין שיש גם מגמות בעיצוב הקרמיקה עבור האמבטיות. להלן הסטייל המקובל של שנת 2016, לבחירת הקרמיקה המושלמת לאמבטיה:

הסגנונות שכדאי לאמץ

  • שובו של השיש – זוכרים שפעם אי אפשר היה למצוא חדר אמבטיה בישראל שלא היה בו ריצוף קרמיקה עם שיש? זה קצת נעלם בשנים האחרונות, אבל המגמה הנוכחית היא בהחלט להחזיר את הריצוף לשיש אל חדר האמבטיה. מקובל כיום לבחור קרמיקה לאמבטיה עם דוגמאות שונות של שיש יוקרתי במיוחד. עם זאת, השיש לא חייב להיות בהכרח בהיר כמו בעבר, וכיום גם מקובל לשלב צבעים כהים יותר בעיצוב האמבטיה, לנועזים שמביננו.
  • אריחים בגודל משתנה – כשמדובר על בחירת אריחי קרמיקה לאמבטיה ולחיפוי שעל הקיר, כדאי לשים לב שאחת המגמות המסקרנות כיום, היא לבחור אריחים בצורות שונות ובגדלים שאינם שווים. כלומר – אלא עוד ריבועים שווים בגודלם, אלא לתת יותר מקום ליצירתיות. מכאן אפשר כמובן גם לשנות את הגוון והטקסטורה של האריחים הללו. מה אפשר לעשות עם זה? כל מה שתרצו – תלוי מאד האם אתם רוצים ליצור צורות מיוחדות, או גוונים משתנים בחדר האמבטיה שלכם, ולספק לחדר הזה מראה יוקרתי יותר.
  • גרניט פורצלן – המגמה ב2016 היא גם להמשיך עם אריחי הגרניט פורצלן המוכרים. שימו לב שלמרות שנראה שמדובר על מוצר שנמצא אתנו כבר שנים, לא נראה שהוא הולך להיעלם מקרוב. לא מעט מהאנשים שבוחרים אריחים של קרמיקה לאמבטיה שלהם, מגלים שוב ושוב כי הגרניט פורצלן הוא המוצר המנצח שלא מחליפים כל כך בקלות.

העיצוב הוא כעת בידיים שלכם

שימו לב שכדאי בהחלט להשקיע את זמנכם בבחירת הקרמיקה עבור האמבטיה שלכם. מדעו זה כה מומלץ? כי גם אם נראה לכם שאתם נמצאים באמבטיה רק כמה דקות ביום – אלו כנראה הדקות החשובות ביותר ביום שלכם, וחשוב מאד שתרגישו נינוחים בתוך החדר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות