Search The Query
Search

עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב

עוקבים באינסטגרם

רוצים שיעקבו אחריכם באינסטגרם בלי שתצטרכו לעקוב אחרי אנשים בעצמכם? הנה כמה דרכים לעשות את זה !

אינסגרם התמונות חייבות לדבר בעד עצמן

כל מה שסובב את האינסטגרם זה התמונות ולכן חשוב מאוד שהתמונות שאתם מעלים יהיו תמונות מגניבות, מרעישות, מעוררות עניין ולא שגרתיות, כי בשביל התמונות הרגילות יש רשתות חברתיות אחרות, ווטצ’אפ וכדומה.כשאתם מעלים תמונה אתם חייבים לחשוב על WOWOWOW של תמונה במיוחד כשאתם מחפשים שהרבה עוקבים יעקבו אחריכם. המהות של האינסטגרם זה התמונות ולכן אם אתם רוצים הרבה עוקבים, אתם חייבים שהתמונות שאתם מעלים יהיו כאלה. בנוסף, אין צורך לעלות הרבה תמונות כל יום, זה צפוי להמעיס על העוקבים שכבר הצלחתם לצבור ולכן תמונה אחת או גג שתי תמונות ביום בהחלט יספיקו.

האשטגים רלוונטיים

האשטגים היא אחת הדרכים הכי טובות ליצור יותר ויותר עוקבים. סמנו האשטגים בהתאם לתמונות שאתם מעלים וכך עוד ועוד אנשים יחשפו לתמונות שלכם – אם התמונה תהיה שווה – הסיכוי שיותר אנשים יעקבו אחריכם יעלה עוד יותר. למשל, תמונות שעוסקות באוכל – #Thebestfoodever,#wonderfullfood,#foodlover וכדומה… תמונות שעוסקות בחופשות, נופים ומקומות שווים – #Thankful, #nofilter, #family, #friends,#adventuer וכדומה. תמונות ממקומות מרגיעים או כיפיים – #relax, #pool, #chill וכדומה…

אז כן, אין ספק שלאינסטגרם יש פוטנציאל אדיר הן מבחינת קידום עסקים ומותגים והן מבחינת חשיפה אישית ולכן אם רק תבינו איך זה באמת עובד, כיצד להפעיל את האפליקציה בצורה נכונה, תוכלו ליצור מצב שעוד ועוד אנשים רוצים לעקוב אחריכם. בנוסף, במידה ויש לכם תקציב פנוי להשקיע, תוכלו לשלם כסף על עוקבים אמיתיים  וכך למעשה להגדיל את החשיפה שלכם הן באינסטגרם והן ברשתות חברתיות נוספות בהן האינסטגרם עושה שימוש.

אז אם אתם רוצים עוקבים באינסטגרם בלי לעקוב חזרה הכנסו לקישור המצורף

ABOUT AUTHOR

קטגוריות