Search The Query
Search

פרקטים במבצע – כיצד להוזיל את מחיר הפרקט?

פרקטים במבצע

אם בעבר היינו נתקלים ברצפת פרקט יוקרתית רק אצל אנשים אמידים או במקומות בעלי סטטוס של יוקרה, היום ניתן להתקין פרקט יפהפה בעל מראה יוצא דופן במחיר שווה לכל נפש. חשוב לזכור כי מחירו הסופי של הפרקט תלוי בכל כך הרבה משתנים למשל סוג העץ, רמת הגימור, באיזו מדינה מיוצר הפרקט, הסוג שלו לכן אם נבין את כל אותם גורמים המשפיעים על המחיר, נוכל להנות מפרקט במחיר מבצע ממש מבלי לפגוע בנראות או באיכות שלו.

רוצים להוזיל את המחיר?בחרו בפרקט למינציה

יש הבדל ניכר בין פרקט טבעי – תלת או דו שכבתי, פרקט מעץ גושני בהשוואה לפרקט למינציה. פרקט למינציה אמנם עשוי בחלקו משכבות סינתטיות של עץ דחוס אך החלק העליון של הפרקט כלומר השכבה שנראית לעין עשוי מעץ טבעי אמיתי. יתרון נוסף של סוג פרקט זה הוא שהרבה יותר קל לתחזק אותו בהשוואה לפרקט עץ טבעי.

דרך נוספת להוזיל את מחיר הפרקט היא בחירת הספק.  בצעו השוואת מחירים בין ספקים שונים, אך לא על חשבון איכות המוצר וכך תוכלו להנות מפרקט במחיר מבצע. אם תבצעו למשל את המדידה הראשונית בעצמכם, תוכלו לקבל מושג כללי לגבי כמה משטחי ריצוף תצטרכו בכדי להשלים את הפרוייקט. אל תשכחו להוסיף למחיר של הפרקט עצמו גם את מחיר הפנלים, עלות ההובלה, ההתקנה עצמה ועוד כל מיני דברים שיש להוסיף למחיר הסופי. זכרו ככל שהפרקט אותו תבחרו יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות יותר, זה אומר שחסכתם לטווח הארוך, הרי לא תשיגו דבר אם תרכשו פרקט זול משמעותית, אך בסופו של דבר הוא ייהרס לכם תוך זמן קצר. אם אתם מחפשים לחסוך לטווח הארוך, בחרו בצבע שקל לנקות אותו, כך תחסכו עלות גבוהה של מוצרי ניקוי מיועדים לפרקטים. במידה ואתם מתקינים את הפרקט במקום שטיח מקיר לקיר למשל, אם תעשו את עבודת הקילוף בעצמכם תוכלו להוזיל משמעותית את המחיר הסופי שלו. לסיכום, יש לא מעט דרכים באמצועתן ניתן להוזיל את מחיר הפרקט.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות