Search The Query
Search

ריהוט גן מבצעים

ריהוט גן מברזל

הסטנדרט החדש הנהוג כיום בתתחום עיצוב הגינה והמרפסת הוא ליצור רצף בין הסלון לגינה. מה שמטשטש את ההבדלים בין הפנים לחוץ. ריהוט גן מודרני נראה לא פחות מהודר ומעוצב מאשר ריהוט חדרי פנים הבית, מתוך מטרה ליצור חיבור וקשר בין הבית לגינה. הקשר הוא דו-צדדי: נוחיותן של מערכות ישיבה סלוניות ממשיכה אל החוץ, בעוד נופי הגינה הירוקים נכנסים אל הסלון בעזרת דלת הזזה רחבה או חלונות זכוכית גדולים בעלי פרופיל בלגי, ומשווים לו מראה אוורירי ופתוח.

אבל, חשוב מאוד לזכור שאם אנחנו רוצים להחשיב את הגינה כעוד חדר בבית או הרחבה של הסלון, זה לא עובד כך. למה? מערכות הישיבה המיועדות לסלון הן בדרך כלל אינן מיועדות לגינה. ולא מבחינה עיצובית אלא מבחינה פרקטית. הריהוט המיועד לשימוש בתור ריהוט גן חייב להתמודד מול פגעים שאינם מופיעים בדרך כלל במערכות הישיבה והריהוט של הסלון שלנו. בגינה, נתקל הריהוט בסכנת בלאי חמורה יותר מהשמש, הקור העז בחורף, מהטל וכמובן בעלי חיים שירצו לישון על ריהוטי הגן שלכם.

אין כל זה אומר שעליכם להסתפק באותו ריהוט גן משעמם הלקוח מפס ייצור רחב. ניתן לבחור מערכות ישיבה מעוצבות לגינה, וליהנות מהן ומהכריות הרכות והנוחות המרפדות את אותן מערכות ישיבה יפות. כל זאת בתנאי שתהיו מודעים לתנאים הייחודיים העומדים בפני ריהוט גן, ותבחרו ריהוט גן מתאים המסוגל להתמודד עמם – וכמו כן, תזכרו לשמור ולתחזק את אותו ריהוט גן בהתאם.

תחזוקת ריהוט גן ומערכות ישיבה במרפסת

ריהוט גן מברזל נוטה לסבול מחלודה. יש לתחזקו באופן קבוע בצביעה נגד חלודה אחת לשלוש שנים, או להעדיף ריהוט גן מאלומיניום, שהינו חסין בפני חלודה. ריהוט גן ראטן הוא אופנתי מאוד בשל המראה הטבעי אך הייטקי שלו, אולם עדיפות מערכות ישיבה מראטן סינתטי. המראה זהה, אך העמידות שלו טובה יותר. ריהוט גן מעץ יש לחדש פעם בשנה, לנקות היטב ולמרוח לכה או צבע. בניקוי ריהוט גן מפלסטיק אל תשתמשו בצמר פלדה אלא במטלית רכה, כדי להימנע משריטת החומר.

על מנת לחסוך, לפני הרכישה עברו על מבצעים מסוימים שחנויות עושות לרגל סוף עונה, סוף שנה וכו'. ריהוט גן מבצעים יוכל לעשות לכם את העבודה במחיר זול ובאיכות המתאימה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות