Search The Query
Search

ריהוט חדרי ילדים – איך בוחרים אותו

ריהוט חדרי הילדים שלנו היא סוגיה בפני עצמה כאשר אנו עומדים לפני תהליך עיצוב והשלמת מראה הבית. בשונה מאיתנו, הילדים מבלים לא מעט זמן בחדר השינה שלהם שהוא גם לרוב חדר המשחקים, חדר בו מכינים שיעורי בית, חדר בו משחקים ולכן עלינו להשקיע מחשבה בעיצוב הכולל, בצבעים שהשתלבו בחדר, במיקום של הרהיטים שיאפשרו חלל רחב ככל הניתן ובעיקר בסוג הרהיטים. אז איך בוחרים את הריהוט שישתלב בחלל חדר הילדים שלנו?

  • חומרי גלם – רוב רהיטי הילדים עשויים היום מעץ. סוג העץ אותו תבחרו יהווה פקטור חשוב שישפיע על המחיר. יש רהיטים נהדרים מעץ אורן לדוגמא שנחשב לעץ לא יקר במיוחד אך יחד עם זאת איכותי. אם תבחרו רהיטים עשויים עץ אלון או עץ מיובא אחר, יש סיכוי שהמחיר יעלה בהתאמה. בנוסף, לחדרי נוער לדוגמא יש גם רהיטים המשולבים עם חומרים כמו זכוכית, פלסטיק או מתכת. בהחלט ניתן לעשות שילוב של חומרים אך נסו לבדוק כיצד אלו משתלבים בחלל בצורה הרמונית וייחודית.
  • מעוצב או תעשייתי – כמו כל דבר, יש מוצרים שמיוצרים בעבודת יד ויש כאלה שמיוצרים על ידי מכונות תעשייתיות. אין זה אומר שרהיטים המיוצרים על ידי נגר או אומן הם רהיטים הנחשבים לאיכותיים יותר, המהות כאמור טמונה בחומרי הגלם. כמובן שרהיטים שהוכנו על ידי אמן יהיו הרבה יותר מיוחדים ומקוריים, אך חשוב לדעת שכנראה תהליך ההכנה, המחשבה והזמן ישפיעו באופן ניכר גם על המחיר הסופי.
  • גיל – את הריהוט חשוב להתאים לגיל הילד. מן הסתם מיטה שמתאימה לילד בן 4 לא תתאים לילד בן 13 ולכן כאשר אתם בוחרים את הריהוט, עליכם לבצע התאמה מושלמת בין צורכי הילד, בין הגיל שלו לבין הפונקציונליות של הרהיטים.

ניתן ליצור חדרי ילדים בהתאם לסגנונות שונים ומגוונים. ממש כמו שאתם מעצבים את הסלון או המטבח שלכם במראה כפרי – אותנטי או חדשני – מודרני, תוכלו לעצב את חדר הילדים. אם הילד בגיל שכבר יש לו say, כדאי לערב אותו בתהליך הבחירה הרי בסופו של דבר הוא זה שיבלה בחדר שעות רבות במהלך חייו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות