Search The Query
Search

תוכנה להעלאת צפיות ביוטיוב

תכנת צפיות ביוטיוב

ישנן לא מעט אפשרויות שונות להעלאת צפיות ביוטיוב, האתר הפופולרי ביותר לשיתוף סרטונים. אך לכל אחת מהדרכים יש את הסיכונים משלה כגון פגיעה על ידי וירוסים, שימוש בשם האישי שלכם לספאם, השתלטות על הערוץ שלכם ועוד. לכן, ביררנו עבורכם כמה אפשרויות מתאימות חלקן לא טובות וחלקן אכן מועילות לכמות הצפיות ביוטיוב.

תוכנה להעלאת צפיות ביוטיוב

תקראו לכלי הזה איך שתרצו, תוכנה לזיוף, להעלאת צפיות, אבל שום דבר מכל התוכנות הללו אינן אמיתיות. באינטרנט תוכלו למצוא כתבות וקישורים להורדת תוכנות מהסוג הזה אבל אף אחת מהן לא עובדת כראוי באמת. כיום, אין תוכנות שיכולות להעלות לך את מספר הצפיות לסרטונים. כל התוכנות המפורסמות הן לא יותר מווירוסים שנועדו לפגוע בכם.

צפיות ביוטיוב בתשלום

היום, תוכלו למצוא המוני אנשים פרטיים ואף עסקים המוכרים שירותי קידום המשולבים בהעלאת צפיות ביוטיוב. ברוב המקרים, יש לכם על מה להסתמך והאפשרות הזו אמינה, אך עליכם לבחור היטב בין המציעים את עצמם מכיוון שתוכלו למצוא את עצמכם מרומים על ידי נוכל. ככל שתשלמו זול יותר יגדל הסיכוי שתרומו.

קניית פרסום התוכן בגופים מפורסמים

על מנת לקדם את הערוץ והסרטונים שלכם תוכלו לפנות לגופים ואושיות רשת מפורסמות ברשתות החברתיות בבקשה לפרסום הסרטונים שלכם בתשלום כמובן. אפשרות הקידום הזו אמינה למדי אך יקרה. ניתן לראות זאת אצל רוב האנשים הפופולריים ברשתות החברתיות שמשלבים מדי פעם לפעם תוכן שיווקי זה או אחר.

שיתוף הסרטון

יקר לכם קניית פרסום אצל גופים מפורסמים? תוכלו לעשות זאת בעצמכם! עם קצת עבודה ורצון תוכלו להגיע לקבוצות, דפים והמוני חברים ברשתות החברתיות ולשתף להם את הסרטון. אנו ממליצים לכם לשתף את הערוץ שלכם ברשתות חברתיות מצליחות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. בנוסף לכך תוכלו לשתף את הסרטונים והערוץ שלכם בבלוגים ופורומים ותיקים ברשת העוסקים בין השאר גם בנושא שאתם מעבירים בסרטונים שאתם מפיקים.

באנרים

בכל אתר שאתם גולשים כמעט יש באנרים המשמשים את בעלי האתר לפרסום אתרים או מוצרים שונים שבעליהם משלמים עבור הצבת באנר כזה באתר. בכדי לפרסם ולקדם את הערוץ שלכם, תוכלו לעצב כמה באנרים מלהיבים ולקנות פרסום בכמה אתרים שונים על מנת לקבל תנועה מהאתרים אל הסרטונים שלכם ובכך להרוויח יותר צפיות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות