Search The Query
Search

איך בוחרים ספסל גינה?

הגינה היא סביבה נהדרת לשהות בה בחיק המשפחה. בתוך שלל הריהוט שאנו מציבים בגינת ביתנו, אין ספק שספסל גינה הוא בחירה מצוינת למה שמכונה "ריהוט משפחתי". בספסל גינה, בניגוד לכיסא, אפשר להושיב כמה אנשים יחדיו, ובכך להפוך את חווית השהות בחיק המשפחה והחברים לאישית יותר.

כיום, ניתן למצוא בשוק סוגים רבים של ספסלים לגינה, החל מחומרים שונים, וכלה בגימורים וצבעים שונים. בכדי לעזור לכם בבחירת הספסל שיתאים לכם, חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

התעקשו על איכות גבוהה

ספסל גינה אינו דומה לספסל שמוצב בתוך הבית. ספסל גינה חשוף לתנאי אקלים משתנים כמו שמש, רוח וגשם, ולכן יתבלה במהירות גבוהה, לעומת הריהוט הפנימי. לכן ישנה חשיבות רבה לבחירת ספסל גינה, העשוי מחומרים עמידים, ובעל רמת גימור גבוהה, המתבטאת בחיבורים חזקים, ובשימוש בצבעים איכותיים.

שימושיות

בחנו את החומרים השונים שמהם עשוי ספסל הגינה. בחרו בחומרים שיתאימו לצרכים שלכם. לדוגמא, ספסל גינה העשוי מפלסטיק או אלומיניום יהיה קל לנשיאה ממקום למקום, אך לא יהיה יציב כמו ספסל מעץ או בטון. ספסל גינה מעץ יהווה שילוב מעולה עם סביבת הגינה בשל החזות הטבעית של העץ, אך יצריך תחזוקה תחפה לשימור המראה.

גודל הספסל

בחרו בספסל גינה שיתאים בגודלו לשאר הרהיטים שבחרתם כך שישמור על פרופוציה נכונה בין הרהיטים, לבין גודל הגינה.

עיקבו אחר המבצעים

בתקופה המתקרבת לרכישת הספסל, בידקו באתרי האינטרנט, וחפשו את המבצעים החמים בעיתונים. יכול להיות שמה שחיפשתם, זמין עתה לקנייה במחיר נמוך ממה שתכננתם. חברות ריהוט גדולות עושות מחירות חיסול בדר"כ בזמנים קבועים בשנה, ותמיד כדאי לעקוב ולראות מה הם מציעים.

נוחות הספסל

אל תשכחו שספסל גינה הוא כלי שנועד לעזור לכם להתרווח ולהנות מהגינה היפה שיצרתם. בידקו והתישבו על ספסל הגינה בטרם הרכישה ונסו להתרשם אם זהו ספסל שתרצו לבלות את זמנכם בישיבה עליו.

בידקו את הפרטים הקטנים

אל תסתפקו במבט כללי על ספסל הגינה. אם מדובר בספסל גינה העשוי מברזל, בידקו את החיבורים וההלחמות וודאו שאין דבר שיסכן את בריאות בני משפחתכם. בספסל העשוי מפלסטיק חשוב לבדוק את יציבות הספסל, בכדי שלא ישבר במידה שישבו עליו מספר אנשים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות