Search The Query
Search

ארבע סיבות מדוע לבחור במחסן עצים בית נחמיה.

  • מחסן עצים בית נחמיה הנו ממחסני העצים הוותיקים במרכז הארץ כאשר המיקום שלו הופך אותו לאידיאלי, בסמוך ליישוב שוהם ולקרית שדה התעופה כך שהוא עדיין במרכז הארץ בין תל אביב לירושלים אך לא בהמולה של כל המטרופולין של גוש דן או ירושלים. במשך השנים צברנו נסיון רב בכל מה שקשור לתחום העץ, כאשר ביצענו מספר רב של פרוייקטים שונים בתחום העץ והנגרות, כאשר במקביל לפרוייקטים עבור לקוחות קטנים עבדנו גם עם מספר לא מבוטל של חברות קטנות. הנסיון שלנו מתבטא בעצה טובה על סוג העץ המתאים לפרוייקט שלכם, על איך לעבוד עם העצים השונים הנוגעים לפרוייקט שלכם וכדומה.
  • סיבה נוספת לבחור במחסן עצים בית נחמיה הוא חומר הגלם האיכותי שאנחנו מספקים לכם. בניגוד למחסני עצים אחרים בארץ, חשובה לנו מאוד איכות העץ שיוצאת מהמפעל שלנו היות וזהו כרטיס הביקור שלנו. אצלנו העץ עובר תהליכים של גימור ושיוף בהתאם לצרכים של הלקוח ובהתאם לדרישותיו העיצוביות. כמו – כן אנו מקפידים מראש על חיתוך מדויק של העץ במידות שאתם סיפקתם לנו מראש על מנת שיתאים לתוואי הפרוייקט שלכם. כך שבין אם אתם מתחילים פרוייקט על הנחת דק בחצר הבית שלכם ובין אם אתם בונים שולחן לסלון או לחצר, אנחנו נדע להתאים לכם את העץ המתאים ביותר, עם רמת גימור מדוייקת ומידות על פי דרישה.
  • בנוסף, השירות האישי המקצועי והאדיב שאנו במחסן עצים בית נחמיה מעניקים לכם, הוא שירות שלא תקבלו בשום מקום אחר. החל מהרגע בו תכנסו למחסן העצים שלנו ואחד מהעובדים שלנו יברך אתכם לשלום, דרך השיחה המקצועית על אופי וטיב העץ אותו אתם צריכים, הטיפים לעבודה נכונה עם העץ ועד הרגע בו אתם תקבלו את העץ, אתם תרגישו שאתם בידיים טובות.
  • אנו במחסן עצים בית נחמיה נעמוד לרשותכם לאורך כל הפרוייקט, כך שבמידה ותצטרכו כמות נוספת של עץ רק תרימו אלינו טלפון, עם המידות בו אתם צריכים את העץ, והוא כבר בעבודה בדרך אליכם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות