Search The Query
Search

דברים שחשוב לדעת אודות סוככים חשמליים

סוככים חשמליים

קיימות מספר דרכים לקבל את היכולת ליהנות מאזורים מוצלים באוויר הפתוח, בעוד חלק בלתי מבוטל מהן דורש שיפור הנדסי מורכב ועלויות נוספות, מבלי להזכיר קבלת היתרים מיוחדים מהרשויות.

סוכך זרועות הוא מתקן המאתגר את המגבלות שהוזכרו קודם, תוך ביצוע עבודתו באמינות ביעילות, כשהוא מעצב את הבית באופן היעיל ביותר. נדבר כעת אודות יתרונות חשובים של סוככים חשמליים עבור הלקוח.

 התאמה מעולה לסביבה

האקלים באזורנו דורש מחשבה יתרה על פתרונות הצללה, הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק. במקום להשקיע הון במבנים הנדסיים מורכבים, עדיף להתקין סוכך זרועות שיעניק שטחים נקיים מגשם או אור שמש. מדובר על מתקן קל להתקנה, בין אם על-ידי חיבור לתקרה ובין אם על-ידי חיבור לקיר. סוככים אלו מתאימים להתקנה בחצרות, חניתו, מרפסות, עסקים, חנויות ומבואות הכניסה לבית. תוכלו למצוא סוככים חשמליים במגוון מרשים של גדלים.

אלגנטי וידידותי למשתמשים

סוככים חשמליים אמנם נבדלים האחד מהשני בעיצובם וזהותם החומרית, אולם עדיין המדובר במבנה אחד הכולל זרועות מתקפלות בזוויות משתנות, בד, מסגרות ומנגנון סגירה ופתיחה חשמלי או ידני. השימוש במנגנון ההסטה הוא פשוט ומאפשר קיפול או יישור הזרוע, לטובת הצללת שטח מסוים מפני גשם או שמש. מדובר על מבנה אלגנטי ושימושי ביותר.

סוככים חשמליים בעיצוב מותאם אישית

באפשרותם של סוככים חשמליים לתרום משמעותית לעיצוב העסק או הבית בסביבתם החיצונית. עבור בתי עסק, הצללת אזור הכניסה משנה את הדרך בה הוא נתפש בעיני לקוחות, שרואים כי בעלי העסק לוקחות את הלקוחות, כמו גם את העסק שלהם עצמם, ברצינות ובכבוד.

סוככים חשמליים לשימוש פרטי מתאפשר בשלל עיצובים הנקבעים על-ידי צורת המסגרת ועיצוב הגבולות, הצבעים והבדים שלהם (מעוגלים, ישרים וכו').

כדאי לדעת שבניגוד לפתרונות הצללה קבועים אחרים, כדוגמת פרגולות, סוכך חשמלי אינו מחייב קבלת אישור מהעירייה טרם התקנתו. על אף האמור, יש להקפיד להתקשר רק עם חברה שצברה מוניטין מספק בתחום, כך שהסוכך ידע לעמוד בתקן הישראלי, תוך שתהליך ההתקנה ימקסם עד בלי די את אריכות חייו ובטיחותו של המתקן למשך זמן רב.

בחירת סוכך והתקנתו

לא כולנו נולדנו עם ידע בתחום ההצללה והסוככים, שלא לדבר על סוככים חשמליים; מסיבה זו, אל לכם להרגיש מבוכה, או תחושה של חוסר אונים. תוכלו לבצע שיטוט קצר ברשת האינטרנט על מנת למצוא את אנשי המקצוע או את החברות המתמחות בתחום ההצללה, שיספק לכם את מה שאתם זקוקים לו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות