Search The Query
Search

הדפסה על עטים מחיר

הדפסה על עטים מחיר

שיווק לא חייב להיות יקר!

אנחנו בונים אסטרטגיות שיווק, מכינים רעיונות, בודקים הצעות מחיר מול ספקים ולרוב נתקלים בעלות מאוד גבוהה לעומת התועלת של הפרסום וההפצה. 

למה זה קורה?

יש כמה סיבות כשהעיקרית שבהן, היא עלויות יקרות של המתנות והעזרים השיווקיים לעסקים. בעיקר אם מדובר בעסק בינוני או קטן, שתקציב השיווק שלו גם ככה אינו גדול, האם יש הצדקה אמיתית להשקיע עשרות שקלים בעזרים שיווקים שאנשים יזרקו יום למחרת? בפליירים מושקעים שיזרקו לפח שניה אחרי שיחלקו אותם? בהפקות, הדפסות, עמדות, מיתוגים יקרים שאחרי יום, נשכחים? לא בטוח.

אז מה כן יכול להתאים?

אני אספר לכם סיפור, יש לי חבר טוב שהוא מנכ"ל של חברה קטנה ומתפתחת. אותו חבר, בדומה לבעלי עסקים רבים, תהה איך כדאי לו לפרסם. כמה כסף להשקיע בקמפיינים ובאילו ערוצי פרסום הכי משתלם להשקיע? מהי ההשקעה השיווקית הטובה ביותר בה יקבל את התמורה הטובה ביותר להשקעה. איש תקשורת מפורסם, יעץ לו להשקיע חלק נכבד מהתקציב שלו בפרסום ברדיו. החבר התפלא ואמר לו, שזה ערוץ שיווקי מיושן ושכמה אנשים מקשיבים כבר לרדיו? אותו אדם שכנע את החבר להרים קמפיין פרסומי ניסויי בערוצי רדיו שונים, עם פרסומת קליטה ופרסום ברצועות הנכונות והחבר שלי התפלא מאוד לגלות, שמרבית הלקוחות שלו שהגיעו כתוצאה מפעולות שיווקיות, הגיעו בזכות הפרסומת ברדיו. נשמע הזוי? אז זהו, שלפעמים הקלאסיקות עושות את העבודה הטובה ביותר. 

גם בעזרי שיווק פיזיים, יש מוצר שביחס להשקעה שלו, החזר התגובות ושביעות הרצון מלקוחות, הוא משמעותי. עטים ממותגים. בין אם תבחרו בעט עם לוגו מוטבע עליו, מסר של החברה, או מסר ללקוח אישי ולעובדים שלו, עט תמיד נשאר. תמיד יסתובבו אנשים כששם המותג שלכם, בכיס או בתיק שלהם. תחשבו איזו עוצמה זאת לחברה ולעסק שלכם. בבחירת הדפסה על עטים במחיר זול וקבלת הצעת מחיר סבירה, ממקום איכותי שיעשה עבורכם עט שיכבד אתכם ואת העסק שלכם, אתם יכולים בהשקעה חד פעמית ממש נמוכה, לקבל תמורה שיווקית אינסופית שתלווה את הלקוחות שלכם ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לאורך זמן.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות