Search The Query
Search

הובלה קטנה בירושלים

הובלה קטנה בירושלים

אם אתם צריכים להעביר מספר קטן של פריטים בתוך העיר, או אם אתם עוברים דירה ואתם צריכים להעביר את הארגזים לדירה החדשה השכורה החדשה שלכם, ואפילו אם אתם עוברים דירה ואתם צריכים להעביר רק את המקרר, הובלה קטנה בירושלים היא הפתרון עבורכם. בעזרת רכב מסחרי או משאית קטנה אנו יכולים לבצע כל העברה קטנה שאתם זקוקים לה, תודות למימדים הקטנים יחסית של הרכבים שלנו אנו גמישים מאוד ויכולים לבצע כל עבודה בתחומי העיר ירושלים, פעמים רבות, עבודות שמשאיות גדולות לא יכולות לעשות.

מקצועיות חסרת פשרות

אצלנו בהובלות קטנות בירושלים אין כזה דבר לא לעמוד בזמנים. אנו מודעים לבעייתיות לפעמים שחווים לקוחות שמזמינים הובלה ממוביל כלשהו. לפעמים המוביל מתקשר אליכם בדקה התשעים ואומר שהוא לא יכול להגיע וזה עוד מקרה טוב היות ופעמים רבות אתם מוצאים את עצמכם יושבים בדירה הישנה שלכם שאותה אתם אמורים לפנות היום, מחכים למוביל שאיתו קבעתם ואין קול ואין עונה, וכאשר אתם מתקשרים אליו הוא בכלל מספר לכם שהוא תקוע בהובלה בתל אביב והוא לא יגיע היום. אז במקום שתמצאו את עצמכם חסרי אונים ביום מעבר הדירה שלכם, תתאמו מראש הובלה קטנה בירושלים ואנחנו נדאג להעביר את הארגזים שלכם במהירות וביעילות לדירה החדשה שלכם.

מעבר להובלות קטנות בתוך ירושלים אנחנו גם עושים הובלות בסביבה הקרובה של ירושלים כולל הובלות אל אזור בית שמש, איזור מעלה אדומים, ורד יריחו וים המלח ואפילו באזור מודיעין ורעות.

הרכבים שבהם אנו משתמשים מתאימים בצורה אידיאלית עבור הובלות קטנות שבדרך כלל לוקחות זמן קצר מאוד. הרכבים מתאימים להובלה של מספר ארגזים, או להובלה של מספר פריטים כמו מכונת כביסה, מדיח כלים ומייבש כביסה ואפילו מתאימים להובלה של סלון. אנו טוענים את החפצים במקום אליו הזמנתם אותנו ופורקים אותם תוך זמן קצר במקום בו נדרש. הרכבים הקטנים יחסית בהם אנו משתמשים מתאימים לעבודה בתוך העיר, שכן לעיתים קרובות אנו נדרשים לחנות בחניות קטנות ולעבור ברחובות צרים, כל זאת בנוסף לעלויות תפעול זולות שמאפשרות לנו להציע לכם את השירות במחיר נוח יותר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות