Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • מתחתנים ומתכננים מגורים בקריות? זה הזמן לתאם הובלה!

מתחתנים ומתכננים מגורים בקריות? זה הזמן לתאם הובלה!

הובלה

כשמתחתנים יש הרבה מאוד דברים שצריך לתכנן חוץ מהחתונה עצמה

אם חשבתם שתכנון החתונה זה עסק קשה ומעיק, כדאי שתוודאו שהקפדתם לתכנן גם את מעבר הדירה הקרב ובא. חתונה ומעבר דירה הם לרוב שני דברים שבאים יד ויד. זוגות צעירים לרוב רוצים להתחיל את החיים המשותפים בדירה שהיא רק שלהם בגודל שיתאים גם לתכנון משפחה. אם אתם מתכננים לעבור לגור בקריות לפני או אחרי החתונה, חשוב שתמצאו חברת הובלות בקריות אשר תבצע את הובלת הרהיטים והציוד שלכם לדירה החדשה. יש לכם כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם לקראת החתונה ולא תרצו להתעסק במציאת חברת הובלות יומיים לפני שתצטרכו לפנות את הדירה הנוכחית. לכן חשוב לתאם עם חברת הובלות מראש כדי שתוכלו להתחתן ולעבור דירה בראש שקט.

מה חשוב לברר בנוגע לחברת ההובלות?

חברות הובלות שונות מציעות שירותים שונים במחירים שונים ולכן חשוב לוודא מספר דברים לפני שסוגרים עם חברת הובלות מסוימת.

  • פירוק והרכבה של רהיטים – אחד מהחלקים המהותיים ביותר במעבר דירה הינו פירוק והרכבה של הרהיטים שלכם. לא כל חברת הובלות מציעה שירותי פירוק והרכבה מקצועיים, וישנם חברות שאינם מציעות שירותים מסוג זה בכלל. לפני שסוגרים עם חברת ההובלות חשוב לבדוק האם הם מנוסים בפירוק והרכבה של רהיטים ואף לחפש המלצות בנושא. לא תרצו שפירוק או הרכבה לא נכונים של הריהוט שלכם יהרסו לכם את מעבר הדירה.
  • אזור ההובלה – לא כל חברת הובלות מספקת שירותי הובלות בקריות. אם אתם עוברים לקריות מאזור חיפה או פשוט עוברים דירה בתוך הקריות, כנראה שלא תהיה לכם בעיה למצוא חברת הובלה מתאימה. אך עם זאת, אם אתם עוברים לקריות מאזור אחר בארץ לא בטוח שכל חברה תספק שירותי הובלה גם לקריות. לכן חשוב מאוד לוודא כי החברה שבחרתם מספקת שירותי הובלה לקריות.
  • מחיר – טווח המחירים של הובלות הינו רחב מאוד ומשתנה בהתאם למספר החדרים בדירה, האם יש מעלית בבניין, יום בשבוע בו מתבצעת ההובלה, הזמן בחודש שבו מתבצעת ההובלה, ועוד. לכן, לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות כזו או אחרת חשוב לבדוק שהצעת המחיר שקיבלתם היא בטווח המקובל למספר החדרים שאתם רוצים להעביר ושלא מרמים אתכם. חשוב לדעת שהובלות בקריות לרוב יהיו זולות יותר מהובלות במרכז ולכן יש לקחת גם את נתון זה בחשבון כאשר בודקים הצעות מחיר.

בחירה בחברת הובלות מקצועית ואמינה תשאיר אתכם בראש שקט לקראת המעבר

לא חסרים חאפרים בתחום ההובלות, ולכן כשסוגרים עם חברת הובלות בקריות חשוב לוודא כי בחרתם בחברה מקצועית ואמינה בעלת ניסיון בתחום ההובלות. כשאתם מתאמים הובלה אתם מפקידים את כל הציוד שלכם בידי אנשים זרים ולכן ישנה חשיבות גדולה ביותר לאמינות ומקצועיות חברת ההובלות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות