Search The Query
Search

פורטל החקלאות דרושים

פורטל החקלאות דרושים

אחד התחומים שיותר מפותחים בישראל הוא ללא ספק תחום החקלאות. לא רק שהחקלאות בישראל היא מהותיקות בעולם, היא גם מתקדמת מאוד מבחינה טכנולוגית. עוד בימים עברו החלו לגדל את עץ התמר, הזית, הרימון, השעורה והחיטה שהם התנובות בתנך שמתאימות בדיוק לאקלים הישראלי. בישראל יש עשרות אלפי יחידות חקלאיות פעילות ויש גם מוצרים אותם אנו מייצאים מחוץ לישראל כמו למשל פרי הדר, דבש, פרחים, אפרוחים, ירקות ופירות נוספים. ישראל גם מייצאת יין, מוצרי חלב ואת הייצוא היא מעבירה בעיקר למדינות אירופה.

מסיבה זו וסיבות רבות אחרות בישראל יש המון משרות פנויות לחקלאים מתחילים ומנוסים. זו גם נחשבת לעבודה מועדפת עליה המדינה מעניקה לחיילים משוחררים מענק בסיום הפרוייקט. פורטל  דרושים לחקלאות הוא אתר אינטרנט המציע קשת רחבה של משרות בתחום החקלאות. בלוח הדרושים של הפורטל ניתן להיחשף למשרות למשל עבודה במפעלים ביו טכנולוגיים, עבודה במטעים של קיבוצים, עבודה במשקים חקלאיים בשילוב לימודים, טיפול בגמללים, עבודה בבריכות דגים. המשרות מתפרסות על כל הארץ באזורים בהם החקלאות שופעת כמו למשל בגליל, בנגב, בקיבוצים הפזורים ברחבי הארץ, בצפון הגולן, בערבה ועוד. ניתן למצוא עבודה בתור רפתן, כעובדי מטע, במרכזי חקלאות ואקולוגיה, באורווה ואפילו בתור איש אחזקה בכל אותן חוות גידול.

היתרונות של עבודה בחקלאות

בתור עובדים בתחום החקלאות לומדים המון על הטבע, על בעלי החיים ועל תהליכים שונים שמתרחשים בעולם. בנוסף, מפתחים עצמאות, חוזק פיזי ומנטלי גם יחד, לומדים מהי עבודת צוות, מפתחים ביטחון עצמי ובעיקר נהנים מתנובת האדמה הישראלית. כשאנו עובדים בעבודת חקלאות אנו מתחברים לשורשים, לאדמת ישראל כך שאם אתם מחפשים אתגר ולימוד של שלל תחומים, חקלאות יכולה להתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לגלוש בפורטל החקלאות ולחפש משרה המתאימה לאופי שלכם ולאזור שבו אתם גרים או לחלופין באזור שבו אתם מעוניינים לגור. באתר תוכלו להתעדכן גם בחדשות השונות ולקרוא קצת על תחום החקלאות לעומק.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות