Search The Query
Search

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

אחד הדברים שעל כל עסק לשים עליו דגש והוא גם אחת ההוצאות הגדולות ביותר של עסק אחרי שכר דירה ועובדים הוא שיווק ופרסום.

הרי כולנו יודעים שבלי פרסום ושיווק אף אחד לא ידע על קיום העסק שלנו, ויכול להיות עסק מושלם שנותן שירותים מעולים או מציע מוצר נהדר אך אם אין לו חשיפה שנעשית על ידי שיווק נכון  ופרסום המוצר הכל יכול לרדת לטמיון.

אחת הבעיות של עסקים קטנים היא העובדה שלעיתים הוצאות השיווק גדולות על העסק והוא לא יכול לעמוד בהם ולכן מוותרים עליו.

אותו עסק לא זוכה לאותה חשיפה והכרה שעסק דומה שמקפיד על שיווק ופרסום זוכה לה.

הדעה הרווחת בקרב העסקים הקטנים היא שאם צריך לקצץ במשהו אז כדאי לנו לקצץ בהוצאות הפרסום, אך המחשבה על כך אינה נכונה שכן קיצוץ בהוצאות הפרסום אומר פחות חשיפה ללקוחות חדשים פוטנציאליים, מה שיביא בעתיד ירידה בעבודה ובמחזור העסק.

יועצים עסקיים רבים ימליצו לכם לפרסם יותר כאשר העסק בירידה מבחינת נפח עבודה.

אחת הדרכים לעשות זאת בצורה יעילה נכונה וטובה היא שיווק דיגיטלי.

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא פתרון אידיאלי, שכן נפח הפרסום יכול להיות אינטנסיבי ביותר אך העלות שלו לא חייבת להיות גבוהה.

אז מה זה אומר בעצם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?

שיווק דיגיטלי הוא כל דרכי השיווק אשר אנחנו עושים באמצעות הדיגיטל, החל מעמוד פייסבוק שאנחנו יכולים אפילו לפתוח ולקדם לבד בלי כל עלות ועד פרסום וחשיפה בגוגל על פי שיטות שונות.

עסקים קטנים צריכים לשקול בקפידה באיזו מקומות לשווק את עצמם במדיה הדיגיטלית ולבחור שניים עד שלושה מקומות בהם כדאי להם לפעול באופן אינטנסיבי.

אחת הפלטפורמות שכמעט תמיד יבחרו עסקים קטנים היא רשת הפייסבוק, שכן שם כמות הטראפיק היא גדולה מאוד, אך רשתות חברתיות מקצועיות מנישה מסויימת שמתאימה לעסק שלנו או פרסום בפורטל אשר עוסק סביב מהות העסק שלנו יכול להיות פתרון יעיל לא פחות

לכן לפני שאתם מתחילים את תהליך השיווק הדיגיטלי עליכם להגיד היכן הוא יהיה יעיל יותר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות