Search The Query
Search

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

עוקבים באינסטגרם

השאלה איך מעלים עוקבים באינסטגרם מטרידה רבים. היתרון של עוקבים באינסטגרם הוא די ברור;  יותר עוקבים באינסטגרם נותנים לכם יותר חשיפה באינסטגרם ואף ברשתות חברתיות אחרות, דבר שמשליך בסופו של דבר גם על מנועי החיפוש. חשבון אינסטגרם המייצג את המותג שלגם הוא דבר חשוב מאוד והוא יכול לסייע למכירות שלכם ולתדמית המותג.

אם פתחתם חשבון באינסטגרם אל תיקחו את זה כמובן מאליו שמיד יגיעו אלפי עוקבים, יש לפעול באופן אקטיבי על מנת להביא עוקבים לאינסטגרם וישנן שיטות שונות. הבעיות שבשאלה איך מעלים עוקבים באינסטגרם הן בגלל החשש ששיטות מסוימות אינן מביאות תוצאות רצויות ואף עלולות לגרום נזק למותג שלכם. לדוגמה, ניתן לקנות עוקבים באינסטגרם אך השאלה מה אתם מקבלים בתמורה? לכאורה אתם מקבלים כמות גדולה של עוקבים תוך זמן קצר ויש לה פוטנציאל להפוך לכדור שלג מתגלגל אשר ילך ויגדל ויביא לכם עוד עוקבים באינסטגרם. אך חשוב להבין שאינסטגרם נפגעת מהטיות אלו של כמות העוקבים ולכן היא נלחמת בהם באופן מתמיד. כלומר יתכן שהחשבון שלכם אף יספוג סנקציות אשר יפגעו בחשיפה שלו כתוצאה מהחשד להטיית מספר העוקבים בדרך של קניית עוקבים באינסטגרם. נקודה נוספת שהיא בעייתית בקניית עוקבים היא שבדרך כלל מדובר בעוקבים פיקטיביים. כלומר חשבונות אינסטגרם חסרי משמעות שנפתחו אך ורק למטרה אחת – מכירת עוקבים. כאשר יש לכם אלפי עוקבים פיקטיביים אל תצפו שהם יגלו התעניינות במותג שלכם מסיבה אחת ויחידה – הם פשוט לא קיימים.

אז איך מעלים עוקבים באינסטגרם בצורה שבאמת יכולה לסייע לקידום המוצר שלכם, המותג או השירות שאתם מציעים. איך מעלים עוקבים באינסטגרם בצורה אשר לא תגרום לכם נזק ותביא לכם תועלת בטווח הארוך? האם בכלל יש דרך כזו?

בוודאי שישנן שיטות שאינן כוללות קניית עוקבים פיקטיביים, לא אזכיר את כל השיטות ברגע זה אך אתם לכם טיפ מרכזי לשאלה איך מעלים עוקבים באינסטגרם. בשביל זה עליכם למשוך תשומת לב חיובית כלפי התמונות שלכם. על שיטה אשר מסייעת בזה היא שיטה טובה. להלן כמה רעיונות לאיך מעלים עוקבים באינסטגרם:

– ניתן להטמיע את התמונות של אינסטגרם ברשתות חברתיות אחרות וגם בבלוגים ואתרי אינטרנט. ההטמעה של התמונה באתרים נוספים תיתן לה עוד חשיפה וקיים הסיכוי שבעקבות כך תקבלו עוד עוקבים. כמובן שעליכם מוטלת האחריות להעלות תמונה מעניינת.

– נסו ליצור עניין אשר יגרור תגובות. למשל שימוש בשאלות לצד התמונה מעודד אנשים להגיב, כך תוכלו לקבל יותר תשומת לב.

– השתמשו בהאשטאגס רבים, אפילו 5-7 על מנת לאפיין את התמונה. זה יביא לתמונה בוודאות יותר צפיות ואיתן הפוטנציאל לעוד עוקבים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות