Search The Query
Search
  • Home
  • כללי
  • במה אני צריך להאכיל את הכלב שלי?

במה אני צריך להאכיל את הכלב שלי?

אוכל לכלבים

שלוש שאלות בסיסיות שיעזרו לכם לבחור אוכל איכותי

יש בשוק כל כך הרבה סוגים שונים של מזון לכלבים שבחירה נכונה עשויה להיראות מבלבלת. כדי לצמצם את הבחירות שלכם, שאלו את שלוש השאלות הבאות:

1. בן כמה הכלב שלי?

לגורים (פחות משנה), מבוגרים (בני שנה עד שמונה) וקשישים (שמונה שנים ומעלה) יש צרכים תזונתיים שונים. כלבים פעילים וגדלים זקוקים ליותר קלוריות, בעוד שכלבים מבוגרים עשויים ליהנות ממרכיבים שנועדו לתמוך במפרקים המזדקנים שלהם.

2. איזה גזע הכלב שלי?

עבור כלבים גדולים מאוד או קטנים מאוד, שיקלו מזון המיוצר במיוחד לגודלם. מזון ספציפי לגודל מותאם אישית לצרכי האנרגיה של כלבים גדולים או קטנים ולעתים קרובות יש בו חתיכות שנועדו להתאים טוב יותר לפיו הגדול (או הזעיר) של הכלב. חפשו על החבילה ייעודים כגון "גזע גדול", "גזע קטן" או "גזע צעצוע".

3. האם יש לכלב שלי יש בעיות בריאותיות?

תזונה מיוחדת עשויה להיות הטובה ביותר לכלבים עם צרכים בריאותיים כמו רגישות למזון או בעיות משקל. ישנם גם מזונות המיועדים לטיפול בבעיות שיניים וכן במצבים אחרים.

בחרו מרכיבים איכותיים

עכשיו שיש לכם מושג כללי לגבי מה להאכיל את חיית המחמד שלכם, חפשו מותגים המציעים מרכיבים באיכות גבוהה. למרות שמותגי פרמיום יכולים לעלות יותר ממותגים אחרים, התמורה היא שמזונות אלה מספקים יותר מהחומרים המזינים שחיית המחמד שלכם זקוקה להם. (עוד יתרון: ספיגה טובה יותר עשויה לגרום לכך שכפות הרגליים של הכלב שלכם יהיו קטנות ומוצקות יותר.)

אוכל פרמיום לכלבים יכלול בשר לחלבון, ירקות ופירות ארוזים בוויטמינים, וחומצות שומן אומגה לפרווה מבריקה. סביר להניח שיש בו פחות חומרי מילוי כמו תירס, חיטה וסויה.

Amatata48

ABOUT AUTHOR

קטגוריות