Search The Query
Search

הביתה הוא אחד הבלוגים המובילים בארץ

איך הוקם בלוג הביתה ולאיזו מטרה

בלוגים מאפשרים לאוכלוסיות רבות ושונות, לתקשר ביניהם בצורה בלתי אמצעית. בלוגים קיימים ונכתבים על ידי אלפי אנשים, ועוסקים בשלל נושאים ותחומי עניין. תחומי עניין אלו עשויים להתפרס ממלאכות זעירות, ליצירה, לגידול ילדים ועוד תחומים רבים כיד הדמיון הטובה עליכם. חלוקת המידע בבלוג, מאפשרת לנו לחלוק את ליבנו עם אנשים זרים לחלוטין, אשר מבעד למסך המחשב הופכים להיות לעיתים קרובים אלינו כמעט כאילו היו משפחה. הקשרים האינטימיים ועם זאת זרים שמציע הבלוג, מאפשרים לנו להיות מי שאנחנו ללא חסמים ומחסומים. הבלוג הביתה הוקם בשנת 2001 על ידי שלוש נשים, אמהות בשם דנה אלון, עדי מנור ותמר לביא. תחום העניין אשר העסיק אותם הוא ממוקד, ועם זאת רחב ועמוק. תחום זה הינו בפשטות יופי, והביטוי שלו בתחומים שונים של החיים.

מהם התחומים בהם עוסק בלוג זה

הבלוג הביתה אשר הקימו שלושת הנשים הינו אחד המובילים בארץ מבחינת עיצוב וכמות כניסות. הבלוג מאגד סביבו קהילה שלמה של חובבי עיצוב ויופי, ועוסק בתחומים רבים ומגוונים הקשורים לנושא, בין השאר:

  • הום סטיילינג : שלושת המקימות משתמשות בבלוג ובשם שיצא להן בזכותו כמומחיות עיצוב, לשם פרסום שיירות הום סטיילינג אשר הן מציעות. השיירות הייחודי אשר הן מציעות, עוסק בעיצוב הבית כעבודה בשכבות, וכולל ליווי של התהליך החל מהשיפוץ או הבנייה עצמה. הבלוג מציע הפנייה לאנשי מקצוע, עצות בבחירת רהיטים מושלמים, גופי תאורה ועוד. בנוסף, בלוג הביתה מציע שירותי עיצוב לעסקים תחת ההנחה שמראהו של העסק מייצג אותו ומהווה עדות למקצועיות וסטנדרט גבוה.
  • ייעוץ יומי: עוד שיירות בתשלום שמציע הבלוג, הכולל חווית ייעוץ יומית וחד פעמית. לעיתים כל מה שנחוץ לנו כדי לקבל החלטות עיצוביות נכונות הוא יד מכוונת, עצה טובה ותמיכה. הבנות מציעות לצאת למסע רכישות משותף, להמליץ ולתת טיפים מניסיונן העשיר (בתשלום כמובן).
  • שיתוף תמונות ועיצובי בתים: חלקו הרחב של הבלוג כולל שיתוף של בחירות עיצוביות מרתקות מרחבי הארץ. מטרת השיתוף הינה להרחיב את היריעה ולהעניק לגולשי בלוג הביתה ראייה רחבה ומגוונת יותר של אפשרויות עיצוב הבית. נוסף על כך, התמונות מעניקות השראה לשינויים עיצובים קטנים, המביאים להשפעה גדולה על אופי חדרי הבית.

.

בלוג הביתה הוא דוגמא נפלאה לשילוב בין התכונות החברתיות של בלוג, ליתרונותיו הכלכליים

בלוג הביתה הוא דוגמא נפלאה לבלוג העוסק בתשוקה המשותפת לאוכלוסיית אנשים מגוונת בארץ. הבנות אשר הקימו את הבלוג, משלבות בו אהבה אמיתית לנושא, עם יכולת עצמאית לקדם את עצמם מבחינה עסקית. הבלוג לכן, אינו שילוב מנצח של עסקים והנאה, גם פרסום איכותי, וגם כר פורה לשתף ולהעמיק בתחום עיצוב הפנים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות