Search The Query
Search

הטרנד החדש – לבחור ספסל עתיק לבית ולחצר!

ספסל עתיק

מהי מערכת הישיבה היפה ביותר שיש? אפשר כמובן להתווכח על כך, אבל מעניין מאד שבשנים האחרונות הכיוון הוא דווקא לשוב לאחור. כלומר – לא להעדיף את מערכות הישיבה המשוכללות והמודרניות, אלא לחפש את אלו של פעם. לכן, יותר ויותר אנשים בוחרים להציב ספסל עתיק בתוך החצר הפרטית שלהם, בגינה, ולעתים אפילו בתוך הבית שלהם! אז למה בדיוק הספסל העתיק עשה כזה קאמבק מרשים? מה בכלל מאפיין אותו? ולמה כולם כל כך אוהבים אותו?

כל הסיבות לעתיקות החדשה
● השקעה מיוחדת בעיצוב ובגימור – קודם כל, אם ראיתם בעבר ספסלים עתיקים, בוודאי שמתם בל שהם נראים מאד שונה מהספסלים של ימינו. ספסל שהוא עתיק וותיק, נראה פשוט משוקע הרבה יותר. לרוב מדובר על מלאכת יד , ולכן יש בו הרבה מאד עיטורים וחריטות, שהופכים אותו ליפה ומושך במיוחד. לפעמים אנחנו כל כך נאהב את הספסל כך שאפילו לא נשתמש בו לישיבה. מספיק להציב אות וכאלמנט דקורטיבי בתוך הבית (ונניח לשים עליו כל מיני פסלים וקישוטים) וכך הוא הופך לאטרקציה של ממש!
● תחושה טבעית חזקה – ברוב המקרים, הספסל העתיק כנראה עשוי מעץ מלא. יש כיום כל מיני חיקויים חיוורים יותר לספסלים העתיקים של פעם, אבל אין כמו הדבר האמיתי: ברגע שרואים ספסל עתיק אי אפשר להתבלבל בגלל האיכות של העץ. יש לזכור שהספסלים העתיקים ששרדו עד לימינו, הם ממילא אלו שמלכתחילה היו איכותיים מאד ונותרו איכותיים (האיכותיים פחות התבלו והתרפקו עם הזמן). לכן מדובר על רכישה בטוחה ונאה.
● סגנונות מיוחדים ומדהימים – כיום יש בישראל לא מעט ספסלים עתיקים שמגיעים מכל מיני מקומות בעולם. אלו לא רק הספסלים הישראליים שמשווקים כאן. כך למשל אפשר למצוא ספסל עתיק שמגיע מכנסיה באירופה, או ספסלים עתיקים ומיוחדים מבתי המשפט של פעם, או ספסלי גינה נדירים מהמזרח הרחוק – כל אלו יכולים להיות שלכם!

דרך נוחה ופשוטה להשקעה
כמובן שהספסלים העתיקים האיכותיים ביותר גם יעל ובהתאם, אבל מדובר על השקעה נבונה מאד. אתם נותנים תחושה הרבה יותר יוקרתית ומיוחדת כשהם נמצאים בסביבה, ולא צריכים לתחזק אותם בצורה יוצאת דופן מהצד השני.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות