Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • התנסו בעיצוב ובשיפוץ הטובים ביותר עם די אנד די דיזיין

התנסו בעיצוב ובשיפוץ הטובים ביותר עם די אנד די דיזיין

שיפוץ

די אנד די דיזיין הינה חברה שמקנה שירותי שיפוץ מטבח ושיפוץ אמבטיה מלאים, הממוקמ בתל אביב. אנו מורשים לפעול בתל אביב עם אולם תצוגה המעצבים המומחים שלנו וקבלני הבית המבוטחים שלנו מספקים שיפוץ מלא שיפוץ מטבח ושיפוץ חדרי אמבטיה מתקדם, אל-זמני, אלגנטי, מתוחכם וקלאסי, במרכז.

אנו בחברת די אנד די דיזיין יצרנו תהליך שיפוץ בשלבים – החל מתכנון מטבח, חדר אמבטיה או דירת החלומות שלך ועד בחירת מוצרים, קבלת ההיתרים הנכונים וביצוע שלב הבנייה המתאים . די אנד די דיזיין הוא רכז-השירותים שלך בכל מה שאתה צריך לשיפוץ מטבח וחדר אמבטיה בתל אביב.

גש למוצרים המתקדמים שלנו באולמות התצוגה של המטבח והאמבטיה בתל אביב

 

אולם התצוגה, חדר האמבטיה והמטבח הנגיש שלנו, מצויד לחלוטין בארונות מטבח עדכניים, משטחי מטבח, אריחי קיר למטבח, שולחנות איפור, חומרה ואביזרים ואריחים – כל מה שתצטרכו נמצא תחת קורת גג אחת. די אנד די דיזיין תספק ותתקין כל מטבח ואמבטיה וכן אביזרי שיפוץ ביתיים עבורך.

המטרה העיקרית שלנו היא לאפשר לך ליהנות ממטבחיך, חדר האמבטיה או חלל הדירות המשופץ שלך לחלוטין וללמוד על התהליך בזמן שהוא מתרחש. אנו נלך בדרך קשה זו יחד איתך, עד שתהיה מסופק בתוצאה של עבודות שיפוץ המטבח והאמבטיה שלנו. כל הפרויקטים שלנו מגובים באחריות כך שיהיה לך שנים  רבות של שקט נפשי.

 

אמות המידה של הליך השיפוץ שלנו

תהליך שיפוץ הדירות של די אנד די דיזיין הוא ישר ופשוט, כדאי  לשקול אותו מכיוון יש לנו ניסיון בטיפול בפרויקטים של שיפוץ מסובך בהצלחה, בסביבה עירונית כמו העיר תל אביב. תהליך השיפוץ היעיל שלנו כולל:

  1. ייעוץ חינם
  2. הצעת עבודה
  3. עיצוב
  4. הזמנת חומרים
  5. הצבת לוח זמנים והסבר שלו
  6. ייצור / בניה
  7. תיקונים אחרונים
  8. אחריות ל -5 שנים

אנו מאמינים מאוד כי שיפוץ הדירה שלך לא צריך להיות מלחיץ וכאוטי כפי שהוא נראה. זו הסיבה שייעלנו את שלבי התהליך, כך שמובטח שהשיפוץ הביתי שלך יהיה הרבה יותר קל, מהיר ובסופו של דבר מוצלח.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות