Search The Query
Search

יתרונות בחירה נכונה של מזון לחתולים באר שבע

אוכל לחתול

הצוות המקצועי של חנות מזון לחיות בבאר שבע מייעץ ללקוחות על חשיבות המזון הרטוב לחתולים, מכיוון שמטבעם הם אינם נוטים לשתות מספיק מים, כך שהמזון הרטוב מעניק לגופם את הלחות הדרושה.

אז האם זה אומר שאוכל יבש אינו בריא לחתולים? בהחלט לא. מזון יבש עתיר חלבון ודל פחמימות מציע יתרונות רבים וחשובים.

למה חשוב לבחור נכון מזון לחתולים?

לא כל המזונות היבשים לחתולים מכילים רכיבים זהים. האמת היא שסוגים רבים של מזונות יבשים מכילים חומרי מילוי ופחמימות, שהם גם מיותרים לתזונה של חתולים וגם יכולים לגרום לעלייה במשקל, בין היתר. לכן חשוב לבחור את המזונות הנכונים שמכילים את הרכיבים החיוניים הבאים:

חלבון גבוה. דל פחמימות

חתולים זקוקים לבשר כדי לשרוד, וגופם אינו יכול לעכל ביעילות צמחים. צוות מקצועי של אוכל וציוד לחיות מחמד ממליץ על המזונות שמחקים את תזונת הטרף הטבעית של חתולים, עם חלבון עשיר ממקורות מן החי בלבד, חלבונים מהצומח שאינם מעובדים ומזונות דלים בפחמימות.

עיבוד מינימלי

חנות מזון לחתולים באר שבע מספקת מזונות שמיוצרים מרכיבים בריאים, ללא חומרי מילוי, צבעים מלאכותיים, או חומרי טעם וריח. המקור של כל מרכיב נבחר במכוון ובקפידה, והמזונות מיוצרים בשיטות פשוטות כדי לשמור על התזונה הטבעית של החתולים.

רוב המזונות היבשים לחתולים מיוצרים בתהליך הנקרא אקסטרוזיה, שמשתמש בלחץ ובטמפרטורה גבוהים במיוחד כדי לבשל וליצור את המאכל. המזונות נאפים במהירות ומיובשים באיטיות. זה עוזר לשמור על הערך התזונתי של המרכיבים, וזה גם נותן למשטח הבישול טעם מקורמל וטעים באופן טבעי.

איך מציגים לחתול אוכל יבש?

בכל דרך שתבחרו להאכיל את החתול שלכם, הצוות בחנות מזון לחתולים באר שבע ממליץ על שילוב של מזון רטוב ויבש עתיר חלבון כדי להעניק לחתול שלכם את היתרונות הרבים ששני סוגי המזונות האלו מספקים.

אם החתול שלכם מעדיף מזון יבש, בין אם בהאכלה חופשית ובין אם בהאכלה בארוחות קבועות, אתם יכולים להוסיף לחות נוספת לגופו עם מתן פינוקים של מאכלים רטובים, או להגיש לו כדור מזון רטוב.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות