Search The Query
Search

מה שאתם צריכים כדי לעבוד בבטחה במקומות גבוהים

עבודה במקומיות גבוהים

בתחומים רבים עובדים נדרשים להתמודד עם סיכונים רבים הקשורים לבנייה, עבודות בגובה. בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות בעבודות מסוג זה, ולכן יש להתייחס אליה ברצינות. נפילות מגובה הן בדרך כלל הגורם הגדול ביותר לנפגעים במקום העבודה ותורמים ליותר משליש מכלל ההרוגים במקום העבודה מדי שנה. הנפילות מסוכנות, הן קטלניות והמעסיקים צריכים להיות מוכנים להגן על עובדיהם. לכן נדרשת הגנה מפני נפילות בכל פעם שיש צורך בעבודה בגבהים.

להלן מספר טיפים בנושא בטיחות שיכולים לעזור במניעת תאונות קטלניות אלה

שימוש בציוד מתאים

הציוד שתבחרו תלוי באופן טבעי באופי העבודה שלכם ולכן יש צורך בידע בבחירת הציוד שלכם ובשימוש נכון בו. סולם יציב, הנעלה נאותה, כפפות להידוק האחיזה שלכם, רתמות, מחסומים סביב מקום העבודה, משקפי בטיחות, אפודים ושלל פריטים אחרים יעזרו לכם להימנע מתאונות קשות.

התגברו על החרדה שלכם

הפחד מוסיף סיכונים ובמקומות גבוהים צריך להיות רגועים ומרוכזים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה בזמן הנכון. אם אתם חוששים מגבהים, ישנם תרגילים נפשיים ויועצים מקצועיים שיכולים לעזור לכם. אז אל תפחדו לבקש עזרה. לא רק הבטיחות שלכם אלא גם של אחרים תלויה בכך.

השכלה

אם אתם מעריכים את בטיחות העובדים שלכם, עליהם להיות בעלי השכלה והכשרה נכונה. על המעסיקים לוודא כי כל העובדים עוברים הכשרה בטיחותית קבועה ולעשות בדיקות בטיחות שוטפות של הציוד ולעמוד בפרוטוקולי הבטיחות.

אנשים העובדים בגבהים חייבים להיות מוכשרים

אנשים העובדים בגבהים זקוקים לבריאות גופנית ונפשית טובה כדי להתגבר על הבעיות המתעוררות. היכולת להתמקד תלויה בבחירות נכונות וכך הופכת אתכם לקשובים ועוזרת לכם להימנע מטעויות.

הערכת סיכונים נכונה

הערכת סיכונים צריכה להתבצע עבור כל העבודות המתבצעות בגבהים. לפני שמתחילים פרויקט כלשהו, יש לתכנן אותו היטב מראש ולתת חשיבות נאותה להערכת סיכונים, דבר שבוודאי יסייע בהימנעות מטעויות.

 

ABOUT AUTHOR

קטגוריות