Search The Query
Search

איך משפיע הדומיין על קידום האתר שלך

דומיין

הדומיין, שם המתחם של האתר שלך, הוא כלי חשוב בתחום קידום האתרים. דומיין טוב אמור להיות קליט, כך שיקל על הגולשים באתר שלך לזכור את הכתובת בקלות. אז איך הדומיין משפיע על הקידום? על כך נעסוק במאמר זה. אך קודם כל הבה נסביר מעט אודות הדומיין.
דומיין – Domain  או בשמו העברי שם מתחם, הינו שם ייחודי לאתר אינטרנט מסוים שמפריד אותו משאר האתרים ברחבי הרשת. רישום שמות תחום נעשה על ידי ארגון האינטרנט העולמי, ICANN כאשר בישראל ישנה רק ספקית שמות אחת המספקת שמות מתחם בסיומות של .IL . ניתן לרכוש סיומות בשמות שונים כאשר לכל אחד משמעות שונה.

אז איך הדומיין משפיע על הקידום?

הדומיין משפיע מאוד על הקידום של האתר מכמה סיבות. הבאנו לכם קומץ קטן של סיבות שיקילו עליכם במהלך רכישה או בדיקת דומיין רצוי:

  • מילות חיפוש. הדומיין, כפי שאמרנו הוא הקשר של האתר אל הגולשים בו. הדומיין משקף את מטרת האתר ואת ההתעסקות בו. מילות החיפוש הן המילים שמחפשים הגולשים שלך בגוגל על מנת להיחשף לאתרים שבהם הם מעוניינים. לכן, חשוב מאוד לחשוב על מילות החיפוש לאתר שלך לפני רכישת הדומיין כך שיותר אנשים יחשפו לאתר שלך במידת ההתאמה של שם הדומיין, למילות החיפוש שמתקשרות לאתר.
  • כדי לתת את תוצאות החיפוש הללו לגולשים, מנוע החיפוש של גוגל לוקח בחשבון כמה פרמטרים כדי לתת לגולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר למילות החיפוש שהוקלדו. אחד הפרמטרים הנלקחים בחשבון הוא שם הדומיין. שם דומיין שמתאים למילת המפתח בה אתם מעוניינים להופיע יכולה לעזור לכם להגיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש בזמן קצר יותר.
  • הדומיין, צריך להגיע לקהל יעד שלך. ואיך עושים את זה? בעיקר בבחירת סיומת רלוונטית לאתר מבין הסיומות הבאות הנפוצות: COM,IL ,NET , ORG ORG.IL  ועוד רבות אחרות שפחות נפוצות בעולם ובארץ. בבחירת הסיומת, אתה בעצם ממקד את קהל היעד שלך ומכוון אותו פחות או יותר אל מטרת האתר ומשמעותו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות