Search The Query
Search

מחסומים לחניה – איך לרכוש מחסום בחוכמה?

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שמחסומים לחניה הפכו לקריטיים יותר ויותר תודות לריבוי המקרים בחברה בה אנו חיים בהם רכבים זרים חונים בחניות פרטיות אשר אינן מוגדרות כחניות שלהם.

העובדה שכיום נהגים לא מבחינים בין חניה שמיועדת לציבור לבין חניה פרטית גרמה לבתים פרטיים ומשותפים רבים החליטו להציב מחסומים לחניה שלהם על מנת לשמור עליה מפני אנשים זרים.

כאשר אנו חיים בבניין משותף הצבת מחסום לחנייה הוא פתרון יעיל מכל הבחינות היות וגם הוא מאין שומר סף של החנייה שלכם ומונע כניסת זרים למי שאין לו את השלט לפתיחת המחסום ומעל הכל הוא מהווה פתרון זול כיוון שמספר רב של דיירים מתחלקים בהוצאות של בניית והצבת המחסום ולאחר מכן כולם יכולים להיות שקטים לגבי מצב החניה הפרטית שלהם.

ישנן מספר רב של חברות כיום בשוק אשר מציעות מחסומים לחניה לכן אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק נרחב לפני שאתם מזמינים מחסום לחניה הביתית שלכם.

חלק מהפרמטרים שעליכם לבדוק הם:

  • עלות – כמובן שיש להשוות עלויות של ספק כזה או אחר אל מול הספקים האחרים ורק לאחר מכן לבצע הזמנה של המוצר.
  • אחריות – היות והמחסום הוא דבר שעובד 24 שעות ביממה, הבלאי שלו יכול להיות דבר מכריע בכל מה שקשור להזמנה שלכם שכן עליכם לוודא כי המחסום שאתם מזמינים הוא בעל אחריות, אם אפשר לטווח ארוך כמובן.
  • שירות – עליכם לוודא כי השירות של החברה שעימה תהיו בהתקשרות היא חברה אשר מספקת שירות תיקונים במקרה שהמחסום שלכם יתקלקל.
  • התקנה – עליכם לוודא כי החברה אשר ממנה אתם קונים את המחסום היא אחראית על ההתקנה של המחסום מההתחלה ועד סופה, בה המחסום עומד ומתפקד כראוי.

בנוסף עליכם לוודא כי כל הדיירים לבניין מקבלים שלט על פי מספר החניות שיש ברשותו במסגרת העסקה שתסגרו על החברה אשר מספקת את המחסום.

לסיום, במציאות של היום מחסומים לחניה הפכו למוצר קריטי על מנת שלא נתקל במקרים בהם חונים לנו במקום החנייה אך עלינו לוודא כי אנחנו בוחרים בחברה המתאימה והמחסום המתאים ביותר לחנייה שלנו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות