Search The Query
Search

שכפול מפתח לרכב מחיר

כאשר אנחנו מדברים על שכפול מפתחות לרכב, תמיד עולות לנו בראש קונוטציות שליליות כאשר חלק מהשאלות שעולות לנו לראש הן האם למנעולן שלנו יש בכלל את המפתח גולם מאותו של היצרנית רכב והדגם שלי?, האם הוא עוסק גם בשכפול מפתח לרכב במחיר סביר או רק מפתחות לבית? וגם עולה לנו לראש הבעיה של המחירים הגבוהים של שכפול המפתחות לרכב. שכפול מפתח לרכב הינו שירות די פשוט כאשר החומרים שבהם משתמש המנעולן במהלך השכפול, שזה בעצם רק הגולם של המפתח של דגם הרכב שלהם גם הוא יכול להיות זול יחסית ולכן אין סיבה ששכפול מפתח לרכב תהיה במחיר גבוה אלא במחיר נוח.

סוגי הגלמים השונים.

ישנם שאומרים שמנעולן שמשכפל מפתח לרכב במחיר נמוך הינו מנעולן לא מקצועי אשר עובד עם חומרי גלם זולים מסין. ייתכן שזה נכון אבל ברוב המקרים מנעולנים רבים מצליחים להוזיל משמעותית את עלויות השכפול כאשר הם מייבאים דווקא גלמים של מפתחות של רכבים מארצות כמו טורקיה או ספרד בהם חומרי הגלם הללו נחשבים לזולים, ממש כמו אלו שמיוצרים במזרח אך האיכות שלהם לא רק עולה על מקביליהם במזרח אלא מומחים רבים בתעשייה יעידו שהאיכות של אותם גלמים מטורקיה וספרד עולה על האיכות של המפתחות של יצרניות הרכבים ובכך לא רק שאנחנו מוזילים עלויות אלא גם מקבלים מוצר איכותי יותר.

האיכות של שכפול המפתח לרכב במחיר נוח.

רבים אומרים כי בנוסף לחומרי הגלם הזולים בהם משתמשים מנעולנים אשר עוסקים בשכפול מפתח לרכב במחיר נמוך, גם איכות העבודה שלהם אינה טובה. כאן מדובר בהכפשה נטו של המקצועיות של אותם מנעולנים ואנו אומרים לכם כי אין כל קשר בין המחיר לאיכות השכפול. מנעולנים רבים אשר משכפלים מפתחות לרכב במחירים נוחים משתמשים בציוד מודרני ומתקדם אשר לא משאיר מקום לטעויות בשכפול. אנו יודעים כי הדיוק והאיכות של השכפול חשובים לכם בתור לקוחות ולא הייתם רוצים לחזור אלינו עם מפתח שאינו עובד בצורה חלקה או אינו עובד כלל. לכן אנו מקפידים על איכות שכפול גבוהה ומדויקת.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות