Search The Query
Search
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • אינסטלטור בנתניה מסביר כיצד לאבחן בעיות אינסטלציה ולטפל בהן עד שהאינסטלטור יגיע?

אינסטלטור בנתניה מסביר כיצד לאבחן בעיות אינסטלציה ולטפל בהן עד שהאינסטלטור יגיע?

כמעט כל נזילה או דליפה דורשים מאיתנו להיעזר באינסטלטור שיידע לזהות את מקור הדליפה ויפתור עבורנו את הבעיה. אז נכון, את רוב התקלות הנקודתיות כן ניתן לפתור בעצמנו, אך תיקון תקלה בעצמנו עלול להוביל למצב של תיקון לטווח קצר בלבד שכן תקלה זו תצוץ ממש בקרוב לעתים אפילו בוורסיה חמורה אף יותר. יש כמה דברים שאפשר לעשות במצבים של בעיות אינסטלציה, לפחות עד שתצליחו לאתר אינסטלטור זמין באזור המגורים שלכם.

  1. מה עושים במצב של נזילה?- נזילה יכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למבנה אך עדיין יש דברים שיכולים למנוע את הנזק הזה, אם נבצע אותם בזמן. אחד הסימנים הראשונים לנזילה הוא מים שדולפים ממקור לא ידוע או פיצוץ בצינור. הדבר הכי חכם שאתם יכולים לעשות במצב שכזה הוא פשוט לסגור את הברז הראשי – השיבר. חשוב מאוד לדעת איפה השיבר המוביל את זרימת המים לדירה או לבית נמצא. במידה ואתם לא יודעים נסו לאתר את השיבר בעצמכם על ידי הסתכלות על שעוני המים של הבניין או הקומה עצמה ולראות לאן הצינורות מתחברים. במידה ואתם מזהים שעון שהמחוג שלו מסתובב ממש מהר זה אומר שמדובר בדירה שבה יש את הנזילה ולכן אם תצליחו לסגור את הברז הספיציפי שמחובר לשעון, תראו שהנזילה מפסיקה.
  2. מה עושים במצב של סתימה? – קיימות כל מיני סוגים של סתימות חלקן מורכבות יותר וחלקן פחות. במידה ומדובר בסתימה פשוטה שגורמת לתקלה באסלה, באמבטיה או באחד הכיורים בבית, סביר להניח שתוכלו לפתוח את הבעיה בעצמכם. לעומת זאת אם מדובר בסתימה שגורמת להצפת מי הביוב כאן כבר דרוש בעל מקצוע וכמה שיותר מהר. במקרים בהם המים מתקשים לרדת ניתן פשוט לפרק את הכוסית הקטנה שמתחת לכיור ולנקות אותה מהלכלוך. אם עדיין המים מתקשים לזרום זה לרוב יראה על בעיה רצינית יותר.סתימות פשוטות ניתן לפתוח באמצעות פומפה ושימוש בחומרים מיוחדים.

הפעילו את ההיגיון ואת שיקול הדעת טרם אתם מזמינים אינסטלטור, יכול להיות שתצליחו לחסוך הרבה כסף, זמן ואנרגיה בפתרון הבעיה או התקלה בעצמכם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות