Search The Query
Search

מטבח מעוצב שמנת

שמנת היא אולי הגוון הכי רך והכי מתאים לעיצוב בתים. בין אם משתמשים בו לצביעת קירות, כצבע מנחה לרצפת הבית או בין אם כקו כללי כמו לדוגמא בחירה של מטבח מעוצב שמנת. לשמנת יש רוך מיוחד שמעניק מצד אחת תאורה מושלמת ומצד שני משתלב באופן ייחודי כמעט עם כל אלמנט עיצוב או צבע בשונה מצבעים אחרים ששימוש יתר בהם עלול לגרום לתחושת קרות שאיננה נעימה לעין. ניתן לעצב מטבח מעוצב שמנת בסגנונות שונים, אך חשוב מאוד לבחור את האלמנטים, אביזרי החשמל, הצבעים בהתאם לסגנון שמנחה אותנו.

מטבח מעוצב שמנת בסגנון כפרי

כאן כדאי ללכת על ארונות ורהיטים המיוצרים על בסיס חומר העץ. אם נשלב עם ארונות המטבח השמנתיים משטחי עץ מלא בגוונים של עץ נקבל מראה כפרי מושלם שמצד אחד יוצר חמימות יוצאת דופן ומצד אחד משרה אווירה ביתית. בנוסף,  ניתן לבצע בארונות סוג של מראה משופשף טבעי שיעניק עומק נוסף למטבח השמנתי.

מטבח מעוצב שמנת בסגנון פרובנס

המטבחים הקלאסיים הם מטבחים בסגנון פרובנס. בשוק יש מספר גוונים של שמנת ולכן חשוב להתאים באופן מדוייק ככל הניתן את הריהוט של הבית והמטבח לצבע. צבע השמנת מעניק למטבח מראה נקי וטבעי. המטבח הפרובנסי הוא מטבח מתוחכם וכאן היכולת שלכם לשחק עם אלמנטים אחרים מלבד הצבעים. תוכלו לאסוף פרטי וינטג׳ משווקים שונים, לתלות סירים באופן עיצובי מעל הכיריים, לבחור ארונות שקופים המשלבים זכוכים ועוד.

מכיון ואנו נמצאים בתקופה מודרנית, שנות ה-2000, יש אינספור של דרכים לעצב את המטבח, גם כאשר בוחרים בצבע כמו שמנת. אפשר ליצור בקלות מראה מיושן ועתיק, לבחור קונטרסיות של צבעים בהירים עם עמוקים וכך להעניר למטבח שלנו מראה ייחודי. חשוב לעשות בגווני השמנת שימוש נכון ולהתאים אותם לשאר המטבח מבלי לפגוע בהרמונייה העיצובית שלו. מטבח איכותי זה מטבח שמתוכנן לפרטים, מושקעת בו מחשבה עמוקה, זאת משום שמטבח עושים פעם אחת בחיים ולכל היותר פעמיים. לכן טרם אתם מעצבים או בוחרים מטבח, השקיעו מחשבה, חשבו על צורכי הבית ועל הצרכים שלכם מהמטבח ורק אז בחרו סגנון, צבעים ועומק.

https://www.youtube.com/watch?v=2EJbirPwTCQ

ABOUT AUTHOR

קטגוריות