Search The Query
Search

צביעת חדרי ילדים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות שבה חדר הילדים מעוצב, מסודר ומשקיעים בכך אקסטרה מחשבה. הדרך שבה החדר מעוצב, הדרך שבה הצבעים של כל הרהיטים משתלבים עם צבעי הקירות, המרקמים שנבחר, סוג הרהיטים, סוג הכסא, המרחק בין הכסא לשולחן והיחס של שניהם למחשב – כל אלו ועוד ישפיעו בצורה ניכרת על האופן שבו הילד ירגיש ויתנהל בחדר שלו. בעיות קשב וריכוז ברמות כאלה ואחרות מובחנות באלפי ילדים מדי שנה בישראל. תופתעו אולי לגלות שכל אותם גורמים אותם ציינו קודם לכם, באים בקשר ישיר עם אותן הפרעות. חדר נקי, מסודר, מעוצב וחדיש מאפשר לילד ללמוד בהנאה הרבה יותר מאשר חדר מבולגן, לא מאוורר, עם ציוד בלוי. בנוסף לצביעת החדר יש חשיבות מכרעת גם כן. אז איך צובעים את חדרי הילדים בביתנו? כיצד בוחרים את הצבע הנכון, את המרקם הנכון והאם כדאי לשלב צבעים? על כך במאמר הבא.

בחרו קונספט
בטוח יש איזה דמות אהובה או צבע שהילד או הילדה שלכם אוהבים מאוד. תוכלו ללכת לכיוון של נסיכות, גיבורי על ואז אחרי שהחדר יהיה צבוע להוסיף שבלנות על אותו קונספט…

צבע
לצבע כאמור יש תפקיד חשוב. נסו שלא לבחור צבעים כהים, אלו מקטינים משמעותית את חלל התכלת וגם נוטים לדכא את האווירה. גוונים של גלידה, פסטלים הם הצבעים הכי מומלצים לחדרי ילדים שכן אלו מגדילים את החדר ומעניקים לו אור מיוחד. את הקירות תמיד עדיף לצבוע בגוון בהיר ואז את התקרה או קיר אחד בלבד על אותו צבע אך בגוון אחד או שניים יותר כהה.

בן או בת
אם לדוגמא יש לכם בן ובת, שניהם חולקים את אותו חדר, מומלץ לבחור בצבע שיתאים לשניהם כמו כתום או ירוק. לעומת זאת אם החדר שייך רק לבנות או רק לבנים, ניתן לחלק את החדר לשניים ובחלק התחתון ללכת על ורוד בהיר ובעליון על ורוד מעט יותר כהה.

שילובים – אפשרי אך במידה
יש אינספור אפשרויות של שילובים המתאימים לקירות. נצנצים, צביעה בהתזה, לוחות מודעות בשילוב תמונות, פוסטרים, טפטים – אלו הם רק חלק מהאפשרויות העומדות בפניכם. תוכלו לבחור רעיון אחד או שניים וללכת איתו אך התייעצו עם בעל מקצוע זאת בכדי לא ליצור עומס. זכרו עומס משפיע על הריכוז.

https://www.youtube.com/watch?v=R0EcFwdlfP0

ABOUT AUTHOR

קטגוריות